• burehed

Bf mars/april 2017

Någon mer än jag som fått ett plus nyligen o är beräknad mars/april 2017? :D hade varit super kul o följas åt!

• Svar på tråden Bf mars/april 2017
  • Virvlande
    september75 skrev 2016-08-03 19:53:30 följande:

Tack virvlande man blir ju lite osäker när det inte blir ett klart strek men det finns ju ett väääääääldigt svagt strek så nu hoppas vi på att det går vägen denna gången. När plussade du?

Jag är nog i v. 7 nu eller så. Plussade nog kring BIM. Mitt streck blev Mycket svagare än dina streck, men de gick att ana. Testade med CB digital och fick då Gravid 1-2v så då var det bekräftat.
  • Malin.M

Hej! Jag hoppar in här, har bf 24/3. Jag bor i Stockholm och har en son sen tidigare som är 15 månader.

• burehed

Va kul med så många, välkomna o grattis :) min mage e så sjukt svullen så jag vet inte hur jag ska kunna hålla detta hemligt :O ska träffa bm den 25e så vill iaf ha det hemligt tills dess om man gör ett vul o ser att det lever där inne innan man sprider nyheten :) mår illa o inget sug på mat alls, gått ner nästan 2 kg sen i måndags :p

• burehed

Jag tänkte starta en fb grupp sen, tänkte bara kolla om alla har fb så vi kan följas åt där . Känns lite lättare o mer personligt :)

• Anonym871

Jag är med nyfiken , jämför hela tiden med både sonen och dottern ! Självklart vill jag ha en frisk bebis men får jag välja hoppas jag lite åt en flicka då vi förlorade en !

IA89 skrev 2016-08-03 19:35:42 följande:

Grattis till plusset. Beklagar förlusten - kan inte föreställa mig vad ni gått igenom!

Spännande teori det där med olika symptom.. Jag är redan nyfiken på kön, har en pojke sedan innan och vill såklart gärna ha en flicka med! Dock är det viktigast att barnet är friskt! :) 

• Anonym871

Så var det för mig med : med sonen märkte jag inte ens av att jag var gravid , med dotter. Som har gått bort illamående innan bim och samma sak nu med ! Spännande

Narindil skrev 2016-08-03 20:45:04 följande:

Mina symptom är illamående och superömma bröst Det var det som fick mig att testa dagen innan mens Med sonen hade jag inget mer än att jag var sen Det gör att jag tror detta är en tös Vad det ön blir så är det mer än välkommet Har ni något arbetsnamn? Vi hade Skurkis med sonen och detta är Knytet ????

• Narindil
    burehed skrev 2016-08-04 07:10:41 följande:

Jag tänkte starta en fb grupp sen, tänkte bara kolla om alla har fb så vi kan följas åt där . Känns lite lättare o mer personligt :)

Jag följer gärna med dig till fb
  • Narindil
    Anonym871 skrev 2016-08-04 07:29:35 följande:

Så var det för mig med : med sonen märkte jag inte ens av att jag var gravid , med dotter. Som har gått bort illamående innan bim och samma sak nu med ! Spännande

Beklagar verkligen :'(
    Men då kanske detta är en tös för oss båda då ;)
  • Espresso
    burehed skrev 2016-08-04 07:10:41 följande:

Jag har då fb, har gärna en hemlig grupp där.

Vi kommer ta reda på könet om bm kan se på ultraljudet. Är sjukt nyfiken även om min man inte riktigt bryr sig. Är första barnet för oss så flicka eller pojke spelar ingen roll.
  • 10oktober

Hej allihopa! Jag plussade igår men är i vecka 5+3. Bf 3/4. Blev verkligen jätteöverraskad för jag fick mens som jag skulle förra veckan och var inställd på försök nr 3 med äl nästa vecka. Men det var ett äl-test igår morse som var så sjukt positivt att jag tog ett gravtest också som var positivt! Så det tog sig redan i juli! Det har nog inte sjunkit in än riktigt tror jag :)

Det är min och mannens första och vi är båda 27 år. Hundarna fick reda på det först men de verkade inte bry sig nämnvärt, haha!

Ska bli uppringd av en barnmorska om en timme för att boka tid för inskrivning etc. Måste bara hitta ett eget hörn på jobbet så ingen hör. Funderar på att sätta mig i bilen, haha!

Är också gärna med i en fb-grupp ifall du gör en sån! :)

Svar på tråden Bf mars/april 2017