Bf mars/april 2017
Någon mer än jag som fått ett plus nyligen o är beräknad mars/april 2017? :D hade varit super kul o följas åt!
Någon mer än jag som fått ett plus nyligen o är beräknad mars/april 2017? :D hade varit super kul o följas åt!
Nu har jag fått en tid för inskrivning hos bm! 2 september, en evighet dit! Hon var på semester (bor i en liten kommun så finns bara en) så därför blev så långt fram. Första frågan jag fick av hon i telefonen när jag sa att jag är gravid: "Är det vad du önskade?". Eeh, JAAA! ;)
Idag har jag faktiskt haft lite känningar, från att inte känt nått (eller iaf inte tänkt på det). Mått pyttelite illa och så killar det till i magen ibland, ganska högt upp. Vet inte om det har med pyret att göra men det är mysigare att tänka sig att det är så ;)
Vår dotter dog av en mitrokondriell sjukdom, och hade vi gjort moderkaksprov hade vi upptäckt det då ! Därför är vi livrädda att det ska hända igen.är också livrädd för missfallsriskwn men om vi inte gör det kommer jag undra i 9 månader om något är fel
Oj vad modigt Jag vågar inte Är så orolig för missfallssrisken Annars hade jag nog gjort det Inte bara för könet utan också för att veta hur Knytet mår
Vår dotter dog av en mitrokondriell sjukdom, och hade vi gjort moderkaksprov hade vi upptäckt det då ! Därför är vi livrädda att det ska hända igen.är också livrädd för missfallsriskwn men om vi inte gör det kommer jag undra i 9 månader om något är fel
Nu har jag gjort en Facebook grupp och den heter: Bullrecept
Jag hoppas att ni hittar den o att alla följer med dit :) hojta till annars!
Jag e gärna med i fb gruppen sen.
Fick ett plus idag men vill vara säker och ta nytt imorgon innan bara.
Du är så välkommen :)
Jag hittar inte den
Jag hittar inte den
hej, är idag på 7+6 och är beräknad den 16/3. har 2 söner på 10 och 5 år så hoppas lite på en flicka