• burehed

Bf mars/april 2017

Någon mer än jag som fått ett plus nyligen o är beräknad mars/april 2017? :D hade varit super kul o följas åt!

• Svar på tråden Bf mars/april 2017
  • 10oktober

Nu har jag fått en tid för inskrivning hos bm! 2 september, en evighet dit! Hon var på semester (bor i en liten kommun så finns bara en) så därför blev så långt fram. Första frågan jag fick av hon i telefonen när jag sa att jag är gravid: "Är det vad du önskade?". Eeh, JAAA! ;)

Idag har jag faktiskt haft lite känningar, från att inte känt nått (eller iaf inte tänkt på det). Mått pyttelite illa och så killar det till i magen ibland, ganska högt upp. Vet inte om det har med pyret att göra men det är mysigare att tänka sig att det är så ;)

• Anonym871

Vår dotter dog av en mitrokondriell sjukdom, och hade vi gjort moderkaksprov hade vi upptäckt det då ! Därför är vi livrädda att det ska hända igen.är också livrädd för missfallsriskwn men om vi inte gör det kommer jag undra i 9 månader om något är fel

Narindil skrev 2016-08-04 08:54:30 följande:

Oj vad modigt Jag vågar inte Är så orolig för missfallssrisken Annars hade jag nog gjort det Inte bara för könet utan också för att veta hur Knytet mår

• 10oktober
    Anonym871 skrev 2016-08-04 11:01:18 följande:

Vår dotter dog av en mitrokondriell sjukdom, och hade vi gjort moderkaksprov hade vi upptäckt det då ! Därför är vi livrädda att det ska hända igen.är också livrädd för missfallsriskwn men om vi inte gör det kommer jag undra i 9 månader om något är fel

Fy så jobbigt! :( hoppas allt går bra! Håller tummarna för er!
  • Narindil
    Anonym871 skrev 2016-08-04 11:01:18 följande:

Förstår er tanke absolut Ska prata med barnmorskan så får vi se hur vi gör
  • burehed

Nu har jag gjort en Facebook grupp och den heter: Bullrecept

Jag hoppas att ni hittar den o att alla följer med dit :) hojta till annars!

• Ausi85

Jag e gärna med i fb gruppen sen.

Fick ett plus idag men vill vara säker och ta nytt imorgon innan bara.

• 10oktober
    Narindil skrev 2016-08-04 16:25:42 följande:

Jag hittar inte den

Jag fick ställa in att bara söka på grupper innan jag hittade den.
  • anonym1981

hej, är idag på 7+6 och är beräknad den 16/3. har 2 söner på 10 och 5 år så hoppas lite på en flicka

Svar på tråden Bf mars/april 2017