• burehed

Bf mars/april 2017

Någon mer än jag som fått ett plus nyligen o är beräknad mars/april 2017? :D hade varit super kul o följas åt!

• Svar på tråden Bf mars/april 2017
  • burehed

Har ni några förslag vad vi kan döpa gruppen till utan att det avslöjar att det är en gravidgrupp kan vi starta en redan nu. :) tycker denna sidan e jätte omständig o svara o skriva på.

Namnet kan va precis vad som då ens vänner kan se att man blivit medlem ska den ju inte avslöja graviditeten tänkte jag :p haha

• Narindil
    10oktober skrev 2016-08-04 08:25:13 följande:

Hej allihopa! Jag plussade igår men är i vecka 5+3. Bf 3/4. Blev verkligen jätteöverraskad för jag fick mens som jag skulle förra veckan och var inställd på försök nr 3 med äl nästa vecka. Men det var ett äl-test igår morse som var så sjukt positivt att jag tog ett gravtest också som var positivt! Så det tog sig redan i juli! Det har nog inte sjunkit in än riktigt tror jag :)

Det är min och mannens första och vi är båda 27 år. Hundarna fick reda på det först men de verkade inte bry sig nämnvärt, haha!

Ska bli uppringd av en barnmorska om en timme för att boka tid för inskrivning etc. Måste bara hitta ett eget hörn på jobbet så ingen hör. Funderar på att sätta mig i bilen, haha!

Är också gärna med i en fb-grupp ifall du gör en sån! :)

Är också beräknad 3/4 =D
    Stort grattis till överraskningen!! Vad nochalant av hundarna då hahaha Dem ska ju hoppa av glädje ;)
  • Narindil
    burehed skrev 2016-08-04 08:29:17 följande:

Har ni några förslag vad vi kan döpa gruppen till utan att det avslöjar att det är en gravidgrupp kan vi starta en redan nu. :) tycker denna sidan e jätte omständig o svara o skriva på.

Namnet kan va precis vad som då ens vänner kan se att man blivit medlem ska den ju inte avslöja graviditeten tänkte jag :p haha

Ja den är väldigt omständig då man lätt kan missa när någon svarar på en inlägg... Men syns det att man blivit medlem i en grupp om den är privat?
  • Narindil

Vad sägs om hugsud hihihih Det är havande på isländska
    Nej skämt åsido jag vet faktiskt inte Brukar ha bra fantasi men nu står det still...
  • 10oktober

Namnet kan va precis vad som då en vänner kan se att man blivit medlem ska den ju inte avslöja graviditeten tänkte jag :p haha

"Bullrecept"? Vi har ju bullar i ugnen allihopa och folk runtom kanske tror att det är en bakningsgrupp ;)
  • Narindil
    10oktober skrev 2016-08-04 08:41:08 följande:
    "Bullrecept"? Vi har ju bullar i ugnen allihopa och folk runtom kanske tror att det är en bakningsgrupp ;)
    Den var kanon Den röstar jag på!! =D
  • 10oktober
    Narindil skrev 2016-08-04 08:30:17 följande:

Är också beräknad 3/4 =D

Stort grattis till överraskningen!! Vad nochalant av hundarna då hahaha Dem ska ju hoppa av glädje ;)

Vad kul! Det är lite kul för jag brukar klaga på att alla i både min och min mans släkt fyller år från mitten av mars till slutet av maj. Vi har fyra stycken släktingar som fyller år 2-4 april! Men vi klämmer väl in en till då ;)

Tack, kan knappt fatta att det är sant. Har sparat testet och måste titta hela tiden så att det verkligen är två streck där! Haha!

Eller hur! De är nog bara sura över att få konkurrens om uppmärksamheten ;)
  • Narindil
    10oktober skrev 2016-08-04 08:43:48 följande:
    Vad kul! Det är lite kul för jag brukar klaga på att alla i både min och min mans släkt fyller år från mitten av mars till slutet av maj. Vi har fyra stycken släktingar som fyller år 2-4 april! Men vi klämmer väl in en till då ;)

Tack, kan knappt fatta att det är sant. Har sparat testet och måste titta hela tiden så att det verkligen är två streck där! Haha!

Eller hur! De är nog bara sura över att få konkurrens om uppmärksamheten ;)
    Ja men visst vad gör det om det finns en till Då har man ju allt avklarat hihi 
    Måste vara det som stör dem ;) Min son studsade av lycka igår när vi berättade Var inte riktigt meningen men han hörde oss prata och han är en smart 5 åring

Jag förstår dig Jag tittar på bilden jag tog minst tre gånger om dagen ;)
  • Anonym871

Ja om 5 veckor får vi veta då vi ska göra moderkaksprov :)

Narindil skrev 2016-08-04 08:13:20 följande:

Beklagar verkligen :'(

Men då kanske detta är en tös för oss båda då ;)

• Narindil
    Anonym871 skrev 2016-08-04 08:52:46 följande:

Ja om 5 veckor får vi veta då vi ska göra moderkaksprov :)

Oj vad modigt Jag vågar inte Är så orolig för missfallssrisken Annars hade jag nog gjort det Inte bara för könet utan också för att veta hur Knytet mår
Svar på tråden Bf mars/april 2017