Bf mars/april 2017
Någon mer än jag som fått ett plus nyligen o är beräknad mars/april 2017? :D hade varit super kul o följas åt!
Någon mer än jag som fått ett plus nyligen o är beräknad mars/april 2017? :D hade varit super kul o följas åt!
Har ni några förslag vad vi kan döpa gruppen till utan att det avslöjar att det är en gravidgrupp kan vi starta en redan nu. :) tycker denna sidan e jätte omständig o svara o skriva på.
Namnet kan va precis vad som då ens vänner kan se att man blivit medlem ska den ju inte avslöja graviditeten tänkte jag :p haha
Hej allihopa! Jag plussade igår men är i vecka 5+3. Bf 3/4. Blev verkligen jätteöverraskad för jag fick mens som jag skulle förra veckan och var inställd på försök nr 3 med äl nästa vecka. Men det var ett äl-test igår morse som var så sjukt positivt att jag tog ett gravtest också som var positivt! Så det tog sig redan i juli! Det har nog inte sjunkit in än riktigt tror jag :)
Det är min och mannens första och vi är båda 27 år. Hundarna fick reda på det först men de verkade inte bry sig nämnvärt, haha!
Ska bli uppringd av en barnmorska om en timme för att boka tid för inskrivning etc. Måste bara hitta ett eget hörn på jobbet så ingen hör. Funderar på att sätta mig i bilen, haha!
Är också gärna med i en fb-grupp ifall du gör en sån! :)
Har ni några förslag vad vi kan döpa gruppen till utan att det avslöjar att det är en gravidgrupp kan vi starta en redan nu. :) tycker denna sidan e jätte omständig o svara o skriva på.
Namnet kan va precis vad som då ens vänner kan se att man blivit medlem ska den ju inte avslöja graviditeten tänkte jag :p haha
Namnet kan va precis vad som då en vänner kan se att man blivit medlem ska den ju inte avslöja graviditeten tänkte jag :p haha
Är också beräknad 3/4 =D
Stort grattis till överraskningen!! Vad nochalant av hundarna då hahaha Dem ska ju hoppa av glädje ;)
Ja om 5 veckor får vi veta då vi ska göra moderkaksprov :)
Beklagar verkligen :'(
Men då kanske detta är en tös för oss båda då ;)
Ja om 5 veckor får vi veta då vi ska göra moderkaksprov :)