Bf mars/april 2017
Någon mer än jag som fått ett plus nyligen o är beräknad mars/april 2017? :D hade varit super kul o följas åt!
Någon mer än jag som fått ett plus nyligen o är beräknad mars/april 2017? :D hade varit super kul o följas åt!
Idag berättade vi för blivande storasyster o storebror.. Storasyster (9 år) hoppade av glädje blivande storebror (4 år o första gången att bli storebror) förstod väl men ändå inte.. Men d ska bli väldigt roligt o se hans reaktion på hur magen växer o så :)
Jag har foglossning o illamående som stör o även tröttheten men mår annars bra.. Inskrivning om 2 veckor o även ett tidigt ultraljud :) <3
Hur går d för er andra?
Hej plussade förraveckan blir 3:de barnet om allt går väl. Hoppar gärna av in i fb gruppen också om man får
varför går man ner om man inte kräker en massa? Jag går bara ner och jag äter som vanligt, någon mer?
Jag har precis gått in i vecka 11 och min vd beräknas till 23 mars. Det är första barnet och jag har inte riktigt förstått det än. Har tid hos barnmorskan i morgon och kub test om ett par veckor. Ska bli galet spännande!
Hej ni som inkommit nu så vill jag bara meddela att alla fb grupper var tyvärr fulla och de ville inte ta in nya medlemmar. Nu har jag startat ytterligare en fb grupp så ni som vill komma med är välkomna ???? den är hemlig så skicka medelande till mig såjag kan lägga till er
Hej ni som inkommit nu så vill jag bara meddela att alla fb grupper var tyvärr fulla och de ville inte ta in nya medlemmar. Nu har jag startat ytterligare en fb grupp så ni som vill komma med är välkomna ???? den är hemlig så skicka medelande till mig såjag kan lägga till er
Mammatillnoah jag är gärna med i Facebook gruppen :)