• burehed

Bf mars/april 2017

Någon mer än jag som fått ett plus nyligen o är beräknad mars/april 2017? :D hade varit super kul o följas åt!

• Svar på tråden Bf mars/april 2017
  • Trollet2007

Idag berättade vi för blivande storasyster o storebror.. Storasyster (9 år) hoppade av glädje blivande storebror (4 år o första gången att bli storebror) förstod väl men ändå inte.. Men d ska bli väldigt roligt o se hans reaktion på hur magen växer o så :)

Jag har foglossning o illamående som stör o även tröttheten men mår annars bra.. Inskrivning om 2 veckor o även ett tidigt ultraljud :) <3

Hur går d för er andra?

• Mammatillnoah

Hej plussade förraveckan blir 3:de barnet om allt går väl. Hoppar gärna av in i fb gruppen också om man får

?Noah 110212?Vincent 141019?
  • jyns00

varför går man ner om man inte kräker en massa? Jag går bara ner och jag äter som vanligt, någon mer?

• Marylinen

Jag har precis gått in i vecka 11 och min vd beräknas till 23 mars. Det är första barnet och jag har inte riktigt förstått det än. Har tid hos barnmorskan i morgon och kub test om ett par veckor. Ska bli galet spännande!

• Ahoo
    burehed skrev 2016-08-03 06:33:35 följande:

Någon mer än jag som fått ett plus nyligen o är beräknad mars/april 2017? :D hade varit super kul o följas åt!

Hej! Har bf 23 april. :)

Var på ultraljus i onsdags och såg ett litet hjärta ticka. :) så glad.

Finns det något Facebook grupp?
  • mstensson
    Hej på er! 
    Malin heter jag och när jag var 25 år så var jag tvåbarnsmamma. Det har och är underbart. Den stora är nu 2 år och den yngsta 9 månader så de kom ganska tätt. Nu ska vi försöka med en tredje, haha. Vi får helt enkelt inte nog! 
    Jag bloggar på goteborgsmamman.se om ni vill läsa mer :) 
    Kram <3
  • Mammatillnoah

Hej ni som inkommit nu så vill jag bara meddela att alla fb grupper var tyvärr fulla och de ville inte ta in nya medlemmar. Nu har jag startat ytterligare en fb grupp så ni som vill komma med är välkomna ???? den är hemlig så skicka medelande till mig såjag kan lägga till er

• Ahoo
    Mammatillnoah skrev 2016-08-27 23:12:21 följande:

Hej ni som inkommit nu så vill jag bara meddela att alla fb grupper var tyvärr fulla och de ville inte ta in nya medlemmar. Nu har jag startat ytterligare en fb grupp så ni som vill komma med är välkomna ???? den är hemlig så skicka medelande till mig såjag kan lägga till er

Vill gärna vara med! :)
  • corran
    Mammatillnoah skrev 2016-08-27 23:12:21 följande:

Har skickat pm :)
Svar på tråden Bf mars/april 2017