Bf mars/april 2017
Någon mer än jag som fått ett plus nyligen o är beräknad mars/april 2017? :D hade varit super kul o följas åt!
Någon mer än jag som fått ett plus nyligen o är beräknad mars/april 2017? :D hade varit super kul o följas åt!
Hittar ni inte gruppen så lägg till mig som vän: Caroline Pernilla så lägger jag till er :)
Hej på er! Jag heter Emilia och fick plus på stickan för en vecka sedan och har en dotter som blir 2år i november. Jag har bf någon gång i slutet av mars. Får jag hoppa in i gänget? :) hoppas ni mår bra hittills!
Vår son blir också 2 år i november ! Välkommen :)
Hej på er! Jag heter Emilia och fick plus på stickan för en vecka sedan och har en dotter som blir 2år i november. Jag har bf någon gång i slutet av mars. Får jag hoppa in i gänget? :) hoppas ni mår bra hittills!
nu så hittade jag den Var tvungen att söka via datorn Väntar på insläpp
Hej.
Fick plus på stickan i helgen och har bf 14 april. Är jag välkommen in i gänget? Har en dotter som fyller 2 nu i augusti.
Hej.
Fick plus på stickan i helgen och har bf 14 april. Är jag välkommen in i gänget? Har en dotter som fyller 2 nu i augusti.
Jag har bf 2 april :) har dock ett antal missfall bakom mig så är inte så säker på att det blir nån bebis nu heller, men vi hoppas ju på det :)
Hej.
Hoppar oxå in här. BF 27/3.
Det är mitt & makens andra barn. Har en son på 5 år som ät superglad att bli storebror.
Är väldigt illamående & har så sjukt ömma bröst så detta är en väldigt annorlunda graviditet än med sonen då jag mådde toppen.
Hänger oxå gärna på i fb gruppen.