• burehed

Bf mars/april 2017

Någon mer än jag som fått ett plus nyligen o är beräknad mars/april 2017? :D hade varit super kul o följas åt!

• Svar på tråden Bf mars/april 2017
  • Narindil
    10oktober skrev 2016-08-04 16:54:39 följande:
    Jag fick ställa in att bara söka på grupper innan jag hittade den.
    Ok ska prova det Tack
  • burehed

Hittar ni inte gruppen så lägg till mig som vän: Caroline Pernilla så lägger jag till er :)

• Mammatilllovelia

Hej på er! Jag heter Emilia och fick plus på stickan för en vecka sedan och har en dotter som blir 2år i november. Jag har bf någon gång i slutet av mars. Får jag hoppa in i gänget? :) hoppas ni mår bra hittills!

• Anonym871

Vår son blir också 2 år i november ! Välkommen :)

Mammatilllovelia skrev 2016-08-04 19:05:04 följande:

Hej på er! Jag heter Emilia och fick plus på stickan för en vecka sedan och har en dotter som blir 2år i november. Jag har bf någon gång i slutet av mars. Får jag hoppa in i gänget? :) hoppas ni mår bra hittills!

• burehed
    Mammatilllovelia skrev 2016-08-04 19:05:04 följande:

Klart du får! Välkommen o grattis :) har du fb så gå gärna med i vår grupp där: Bullrecept
  • fina4nn4

Hej.

Fick plus på stickan i helgen och har bf 14 april. Är jag välkommen in i gänget? Har en dotter som fyller 2 nu i augusti.

• burehed
    fina4nn4 skrev 2016-08-04 20:19:11 följande:

Hej.

Fick plus på stickan i helgen och har bf 14 april. Är jag välkommen in i gänget? Har en dotter som fyller 2 nu i augusti.

Självklart! Grattis :) häng med till fb gruppen om du vill
  • meemelii

Jag har bf 2 april :) har dock ett antal missfall bakom mig så är inte så säker på att det blir nån bebis nu heller, men vi hoppas ju på det :)

• Petra87

Hej.

Hoppar oxå in här. BF 27/3.

Det är mitt & makens andra barn. Har en son på 5 år som ät superglad att bli storebror.

Är väldigt illamående & har så sjukt ömma bröst så detta är en väldigt annorlunda graviditet än med sonen då jag mådde toppen.

Hänger oxå gärna på i fb gruppen.

Svar på tråden Bf mars/april 2017