• burehed

Bf mars/april 2017

Någon mer än jag som fått ett plus nyligen o är beräknad mars/april 2017? :D hade varit super kul o följas åt!

• Svar på tråden Bf mars/april 2017
  • burehed

Oj jag ser nu att mina smajlisgubbar blir frågetecken :( så ni inte undrar vad jag sysslar med haha

• IA89
    burehed skrev 2016-08-03 09:28:57 följande:

Nämen Hej! ???? Gud va kul!! Grattis!! ????

Grattis själv! Hoppas det går bra för oss båda. Här hemma svävar vi lite på moln nu.
  • burehed

Det förstår jag! Det har inte riktigt sjunkit in här än, har velat så länge nu utan att det gått, men äntligen! :D va vi vänner på fb? Annars måste vi ju bli det :p har du kollat när du har bf isåfall?

• Limalas

Jag har precis plussat, så går allt vägen är jag beräknad till 7 april. Är så himla glad. Mitt första barn kom 2010 så känns nästan som att detta är första gången haha.

• burehed

Va kul! Grattis :) dagen innan mig ;) hehe. Jag har en stor tjej född 09 oxå o kände samma när jag väntade sonen på 1

• IA89
    burehed skrev 2016-08-03 12:22:05 följande:

Det förstår jag! Det har inte riktigt sjunkit in här än, har velat så länge nu utan att det gått, men äntligen! :D va vi vänner på fb? Annars måste vi ju bli det :p har du kollat när du har bf isåfall?

Har ni försökt länge? Vi har försökt från April. Fick ett tidigt missfall i Maj, så nu håller vi tummarna att detta lilla pyre vill stanna <3

Nope, vi är inte vänner där. Skickade vänförfrågan till dig nu!

Japp. Bf 12 April! Elwin kom 12 Juni, såg att din lilla pojke kom 8 Juni. Och nu är er beräknad 8/4 va? Sjukt med precis fyra dagar mellan. Vi följs ju verkligen åt! =P
  • Narindil

Hejsan
    Plussade förra måndagen och är beräknad enligt appen den 3 april och är i vecka 6 (5+1)
    Detta är nr 2 och vi har försökt så länge att det fortfarande känns overkligt men vi är sååå lyckliga
    Berättade för sonen idag Det var absolut inte meningen och bara hände men det kändes så rätt Han blev så klart överlycklig över att äntligen få bli storebror

• Narindil

Tackar =D <3
    Sonen är 5 1/2 år Fyller 6 i november
    Vi har försökt i 2 år Kanske inte så jättelänge men för oss känns det som det =P

• Björk86

Hej!

Grattis till er alla!

Vi är beräknade 19/3 om jag har räknat rätt. Vi har försökt i två år, nu fick vi hjälp med tabletter och då plussade vi på första ägglossningen. Sjukvården kan vara fantastisk.

Svar på tråden Bf mars/april 2017