BF april/maj 2017
Plussade imorse 19/8. Vårt första barn och på första försöket. Trodde inte det skulle gå så fort! Nu har jag tusen tankar. Någon mer som precis plussat med första graviditeten och vill följas åt?
Plussade imorse 19/8. Vårt första barn och på första försöket. Trodde inte det skulle gå så fort! Nu har jag tusen tankar. Någon mer som precis plussat med första graviditeten och vill följas åt?
Plussade igår och är beräknad till 5 maj med mitt första barn! Känns helt otroligt!
Största symtomen jag känner va nu är att brösten är så fruktansvärda ömma.. Hoppas inte det blir värre med dom iallafall!
Och grattis till er all andra!!
Plussade igår och är beräknad till 5 maj med mitt första barn! Känns helt otroligt!
Största symtomen jag känner va nu är att brösten är så fruktansvärda ömma.. Hoppas inte det blir värre med dom iallafall!
Och grattis till er all andra!!
Hur går det för er? Känner ni några förändringar i symptomen?
Till helgen berättar vi för mina föräldrar. Visst, det är tidigt, men skulle det hända något så att det inte blir nån bebis sen kan det vara skönt att de vet om vad som är på gång. Våra chefer vet också, så att de vet varför vi blir frånvarande då och då. Och för att de ska kunna planera på arbetsplatsen. Det var väldigt uppskattat.
Finns en fb grupp som vi försöker få igång (inte så många än så länge), blir nog en mars-maj grupp isf om det kan va intressant? :)
Är nog samma som Ahoo tipsar om tror jag?
Den är helt hemlig så skriv pm till Ahoo eller mig så fixar vi in er :)