BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej testade positivt idag BIM + 2 är beräknad tills 26 Maj. Har två barn sedan tidigare.. Och ett missfall i april i år. Lite nervös för samtidigt som jag testade positivt kraschade en spegel i badrummet hahahaha vet inte om det är ett bra eller dåligt omen, vill gärna veta om fb sidan
[quote=76986728][quote-nick]GreenSpirit skrev 2016-09-20 15:30:49 följande:[/quote-nick]
Jag är i vecka 6+0 men har beräknad f 23/5, hur kan det skilja sig så? *nyfiken*
Då är vi beräknade till samma dag:)
Jag är i vecka 6+0 men har beräknad f 23/5, hur kan det skilja sig så? *nyfiken*
Är du 100% säker på att du är i v.6+0? Ibland kan man ha ägglossning senare än man trodde.De flesta blir tillbakaflyttade några dagar när man gör kl. Om du har beräknad bf 23 maj så skulle du nu vara i v.5 (4+6). Man brukar ju Fp mer specifikt datum efter ul
Någon fler än jag som vill stanna här på Familjeliv och skriva? Känner inte för att bli så offentlig på FB.
Jag är med i gruppen men stannar gärna kvar här! Känns mer som "hemma" för det var ju här allt startade :)
Vad händer nu? När kontaktar man mvc?
Hej. Undrar en sak. Jag vet datum för ägglossning och sex samt hugg i magen så det som stod på digitala stämmer. Gravid 2 veckor. Stämmer ganska exakt.
Men. BM flyttar ju fram en ändå pga senaste mensen osv.
Så i min hjärna är jag i vecka 2. Och enligt appen, BM samt alla andra är jag i vecka 4-5..::
Så nu min fråga. För att passera de riskabla 12 veckorna. Ska de räknas utifrån appen eller det faktum att jag nu har varit gravid 2 veckor och tar tio kvar?
Hoppas ni förstår min fråga !
När jag blir med offentlig. Vad heter gruppen på fb ?
Hej. Undrar en sak. Jag vet datum för ägglossning och sex samt hugg i magen så det som stod på digitala stämmer. Gravid 2 veckor. Stämmer ganska exakt.
Så i min hjärna är jag i vecka 2. Och enligt appen, BM samt alla andra är jag i vecka 4-5..::
Så nu min fråga. För att passera de riskabla 12 veckorna. Ska de räknas utifrån appen eller det faktum att jag nu har varit gravid 2 veckor och tar tio kvar?