BF maj 2017
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.
När fick ni era symptom? Jag är i vecka 4+2 och känner absolut ingenting
När fick ni era symptom? Jag är i vecka 4+2 och känner absolut ingenting
Då ska jag inte oroa mig, det är nog för tidigt för mig :) Har fortfarande lite ljusbrunt som kommer när jag torkar mig. När brukar gammal blod avta helt?
. Kommer dock att flytta strax efter förlossningen till min särbo i Växjö.
Jag kände inget fören idag när ett svagt illamående gjorde sig påmint på morgonen. V6+1 idag.
Stubin* lite snabb skriver inlägg ;)
. Kommer dock att flytta strax efter förlossningen till min särbo i Växjö.[quote=76986474][quote-nick]Tussilago6 skrev 2016-09-20 13:53:15 följande:[/quote-nick]Tack! Det känns kört för min del, fick i förmiddags plötsligt en känsla av att jag säkert börjat blöda, du vet så där instinktivt som när mensen kommer. Och mycket riktigt. Och på nåt sätt så kom det inte som en överraskning, fick inga jättestarka utslag på graviditetstesten och sen fick jag ju en missfärgad flytning för ett par dagar sen, men det hade inte behövt betyda nåt. Ibland hatar jag verkligen när magkänslan stämmer. Nu är frågan bara om man måste åka in eller om man bara kan vänta på att kroppen tar hand om det?
Hoppas det går bättre för dig!!! Kram[/
Vad tråkigt för er med missfall. Samma hände här. Var beräknad till den 5 maj, men förra söndagen fick jag en liten liten rosa flytning. Inget ont alls. Så höll det på, fick sedan någon bloddroppe men sedan försvann det. Sedan ljusrosa, knappt att man kunde ana det. Jag gick som på nålar. Har haft ett missfall en gång tidigare, och hade inte ont alls. Men igår, då fick jag som en ond kramp i magen. Och då kom det klarröda blodet ihop med små blodklumpar. Jag blev sååå ledsen. Grät hela kvällen igår. Sjukskrev mig idag för att vila och sörja, även om det nog stannade av tidigt så är det ju fortfarande en önskad graviditet. Det skulle ha blivit vårt fjärde barn. Känns tungt men något var ju fel annars blir det ju inte missfall och vi får bara försöka igen.