• Onix

BF maj 2017

Hej! Är det någon fler som nyligen plussat och har BF i maj som vill följas åt? Plussade i veckan och BF beräknas vara 3 maj.

• Svar på tråden BF maj 2017
  • Hoppfullatankar
    Paincake skrev 2016-09-21 16:48:44 följande:

Som gravid är man inte trött, man lider av tröttma. Det är liksom en helt ny sorts trötthet som inte går att ignorera.

Så sant så! Kan nästan somna stående!
  • Emmissara
    Onix skrev 2016-09-21 16:46:25 följande:

Är det någon annan som lider av hemsk trötthet? Jag är trött jämnt, skulle kunna sova 20 timmar på ett dygn. Orkar inte leka med mitt barn eller prestera på jobbet. Vill bara sova hela tiden. :(

jag är extremt trött, nästan skrämmande hur trött man är. Har typ ont i hela kroppen p.g.a. att jag är så trött 
  • JoJoNo

Samma här. Jättetrött. Men har fått svårt att sova på nätterna så knappt sovit sista veckan. Mkt mensvärk på nätterna eller växtvärk menar jag. O ont helt enkelt. Ngn mer som har svårt att sova på nätterna?

• bersod

Plussade förra veckan och glädjen är stor över att få ansluta sig till gruppen majmammor (BF 22/5). Skulle först bli februarimamma men fick tidigt missfall i juni. Även om allt ff är så osäkert väljer jag att vara glad åt det som är just nu. Två barn sen tidigare och hoppas nu på art familjen ska bli komplett. Hur har ni andra det?

• FruSnö

Hejsan!

Första gången jag skriver i tråden.

Jag plussade igår så BF 23 maj. Det blir min andra graviditet. kKönns verkligen super. Redan nu känner jag igen de saker som kom i förra graviditeten som frossa på kvällarna. Fryser så sjukt mkt. Hur mår ni andra?

Ivillen vecka får ni göra KUB?

• Paincake
    FruSnö skrev 2016-09-21 19:02:14 följande:

Hejsan!

Första gången jag skriver i tråden.

Jag plussade igår så BF 23 maj. Det blir min andra graviditet. kKönns verkligen super. Redan nu känner jag igen de saker som kom i förra graviditeten som frossa på kvällarna. Fryser så sjukt mkt. Hur mår ni andra?

Ivillen vecka får ni göra KUB?

Grattis!

Jag ska göra kub-ul 28 okt. Då är jag i v...eeeh...typ 13. 12+1 enligt senaste mens men det kommer nog flyttas fram några dagar.
  • Paincake
    Paincake skrev 2016-09-21 19:24:14 följande:
    Grattis!

Jag ska göra kub-ul 28 okt. Då är jag i v...eeeh...typ 13. 12+1 enligt senaste mens men det kommer nog flyttas fram några dagar.
    Tillbaka, menar jag. Skulle tippa på 11+4.
  • Miichz
    bersod skrev 2016-09-21 18:42:41 följande:

Plussade förra veckan och glädjen är stor över att få ansluta sig till gruppen majmammor (BF 22/5). Skulle först bli februarimamma men fick tidigt missfall i juni. Även om allt ff är så osäkert väljer jag att vara glad åt det som är just nu. Två barn sen tidigare och hoppas nu på art familjen ska bli komplett. Hur har ni andra det?

Välkommen till gruppen!:D Och till lilla livet i magen. själv har jag BF 12/5. :)

Ja mår relativt bra, är extremt trött och växtvärk i magen. Vaknar på nätterna av gaser och uppblåst som en ballong. Någon annan som har liknande problem?
  • Verben
    JoJoNo skrev 2016-09-21 18:41:27 följande:

Samma här. Jättetrött. Men har fått svårt att sova på nätterna så knappt sovit sista veckan. Mkt mensvärk på nätterna eller växtvärk menar jag. O ont helt enkelt. Ngn mer som har svårt att sova på nätterna?

Jag har haft fruktansvärt ont på nätterna, så ont att jag vaknar av smärtan och jag måste gå upp och ta värktabletter! Ringde bm men hon sa att det är normalt så tror vi kan vara lugna men det är inte kul:( vilken vecka är du i?!:)
  • Miichz
    Paincake skrev 2016-09-21 19:24:14 följande:

Grattis!

Hur vet man när

Man ska göra kub? Ja har inte äns vart hos barnmorskan än och går in i vecka 8 snart!

Hur är de med er? Har ni vart hos bm än?
Svar på tråden BF maj 2017