• Guffy78

Bim oktober 2016

Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.

• Svar på tråden Bim oktober 2016
  • anna7607
    TheKlister1990 skrev 2016-10-19 10:03:19 följande:

Jag både tempar och kör ältest men exakta dag är lite osäkert men litar mest på min egen kropp, tempappen satta tex äl dagen efter jag tycker ägget borde släppt! Ligger på äl +6 idag :D

Fertiltsekret, om man har det, är ju oxå ett bra sett å hålla koll. Flytningarn brukar ju snabbt bli anorlunda dagen efter äl!

Jag har fått svamp :0 de började för tre dagar sen... det är något jag aldrig har annars.
  • Ang82
    Yv1 skrev 2016-10-19 04:19:14 följande:

Ååå så spännande! Håller tummarna för dig! Har också olika nyanser, mina går över i ljusrött också. Men ändå väldigt tunna. Vissa är lite brunare. Knappt någonting. Har molande värk i magen varje dag till och från mest på kvällen. Molande värk en hel vecka före bim med. (Aldrig haft innan?) är nu på bim+4 (vad menar du med bim+5/7?

Håller tummarna för dig med :)

Har lite mer åt det röda/bruna när jag sovit. Jag brukar ha 24-26 dagar mellan mensen därav skrivit två siffror. Apen gör en genomsnitt dag på 25 och i så fall är det bim+6 idag.

Nu ska det testas om jag vågar, så less på negativa test..
  • Elisabeth24
    TheKlister1990 skrev 2016-10-19 10:03:19 följande:

Jag både tempar och kör ältest men exakta dag är lite osäkert men litar mest på min egen kropp, tempappen satta tex äl dagen efter jag tycker ägget borde släppt! Ligger på äl +6 idag :D

Fertiltsekret, om man har det, är ju oxå ett bra sett å hålla koll. Flytningarn brukar ju snabbt bli anorlunda dagen efter äl!

Skoj, då kan det ju faktiskt vara så att vi ligger väldigt lika i cykeln. Räknar väl dock min äl från idag men tror väl mer på att den vara i söndags. Spännande att följas åt! :)
  • Elisabeth24
    SJZH skrev 2016-10-19 09:55:35 följande:

Jag är just nu på ÄL+10 / BIM-5...

Väntar o drömmer om ett plus!

Åh spännande! Betyder det att du ska ta gravtest i helgen? :)
  • Ang82

Det är inte sant??!! 18 försöket! Första pluset, gråter och skrattar samtidigt :)

• mariama

Äl+9/BIM-4, tog test imorse men det såg negativt ut. Tycker att det borde synas idag om det skulle vara något? Det gjorde det i förra graviditeten i alla fall. Ska väl inte ge upp hoppet än men känns inte så hoppfullt ändå! Dock är jag illamående till och från, har molvärk och ömma bröst. De två sista symtomen brukar jag inte ha innan mens i alla fall, men man vet aldrig vad kroppen hittar på, haha. Får testa imorgon också helt enkelt :)

• Elisabeth24
    Ang82 skrev 2016-10-19 10:30:13 följande:

Det är inte sant??!! 18 försöket! Första pluset, gråter och skrattar samtidigt :)

Stort stort grattis och lycka till!!!

Var i cykeln var du när du plussade?
  • Elisabeth24
    millionvoices skrev 2016-10-19 10:30:20 följande:

Eller syns de ens något? Haha

Jag ser tyvärr ingenting, om du är bim +10 borde det istället snart vara dags för ny ägglossning ;) lycka till!!
Svar på tråden Bim oktober 2016