Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Jag både tempar och kör ältest men exakta dag är lite osäkert men litar mest på min egen kropp, tempappen satta tex äl dagen efter jag tycker ägget borde släppt! Ligger på äl +6 idag :D
Fertiltsekret, om man har det, är ju oxå ett bra sett å hålla koll. Flytningarn brukar ju snabbt bli anorlunda dagen efter äl!
Ååå så spännande! Håller tummarna för dig! Har också olika nyanser, mina går över i ljusrött också. Men ändå väldigt tunna. Vissa är lite brunare. Knappt någonting. Har molande värk i magen varje dag till och från mest på kvällen. Molande värk en hel vecka före bim med. (Aldrig haft innan?) är nu på bim+4 (vad menar du med bim+5/7?
Jag både tempar och kör ältest men exakta dag är lite osäkert men litar mest på min egen kropp, tempappen satta tex äl dagen efter jag tycker ägget borde släppt! Ligger på äl +6 idag :D
Fertiltsekret, om man har det, är ju oxå ett bra sett å hålla koll. Flytningarn brukar ju snabbt bli anorlunda dagen efter äl!
Jag är just nu på ÄL+10 / BIM-5...
Väntar o drömmer om ett plus!

Det är inte sant??!! 18 försöket! Första pluset, gråter och skrattar samtidigt :)

Eller syns de ens något? Haha
Äl+9/BIM-4, tog test imorse men det såg negativt ut. Tycker att det borde synas idag om det skulle vara något? Det gjorde det i förra graviditeten i alla fall. Ska väl inte ge upp hoppet än men känns inte så hoppfullt ändå! Dock är jag illamående till och från, har molvärk och ömma bröst. De två sista symtomen brukar jag inte ha innan mens i alla fall, men man vet aldrig vad kroppen hittar på, haha. Får testa imorgon också helt enkelt :)
Det är inte sant??!! 18 försöket! Första pluset, gråter och skrattar samtidigt :)
Eller syns de ens något? Haha