Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Ja för att lugna nerverna hade jag nog köpt ett till test som ger streck, och vänta med digitala till fredag typ. Nja RFSU är inga toppentest vad jag läst, och när jag var gravid tog jag ett RFSU testa TIDIGT typ ÄL +12 fick inte ett tillstymmelse till streck fast jag plussade svagt på andra stickor samt med cb digital tre dagar senare. Ett testa TIDIGT borde varit rätt starkt ÄL+12 kan man tycka. Så nä, jag bojkottar RFSU :P du kan inte få tag i typ Apotekets egna som ger två rosa streck? (Inte det blåa plusset)
Någon som har egen erfarenhet av när äl inträffar om man endast går på känningar från kroppen? Ej ägglossningstest eller temp. Jag följer en app flitigt där jag för dagbok ect på allt som händer i kroppen, mens o dylikt. I fredags började jag känna molande värk i magen, vilket höll i sig till i måndags. Dvs 4 dagar. Idag, onsdag, säger appen att jag ska ha ägglossning, men jag vill ju tro att jag hade det under helgen. Vad tror ni andra av erfarenhet?
Men är de inte väldigt ovanligt att de visar positivt så tidigt på stickor? Jag har aldrig haft stickor före de sista månaderna... Har alltid använt CB förr.
Vill inte att de visar negativt om de inte är då, haha...
när du skriver att du testat såpass tidigt blir jag sugen på att göra de med, men då får jag nog beställa nya stickor sedan! Haha
Negativt på det digitala nu på morgonen, bim-2.. Fan, plusset igår kanske var ett spök ändå..?
Någon som har egen erfarenhet av när äl inträffar om man endast går på känningar från kroppen? Ej ägglossningstest eller temp. Jag följer en app flitigt där jag för dagbok ect på allt som händer i kroppen, mens o dylikt. I fredags började jag känna molande värk i magen, vilket höll i sig till i måndags. Dvs 4 dagar. Idag, onsdag, säger appen att jag ska ha ägglossning, men jag vill ju tro att jag hade det under helgen. Vad tror ni andra av erfarenhet?
Jag gjorde ett test nu på sticka denna morgonen, kunde inte hålla mig efter att vi skrev igår, o jag dessutom kände lite illamående en stund när jag vaknade.
Är på BIM-5, o självklart var de tokblankt. Antingen är de väl för tidigt lr så är det som vi alla som väntar, oroar oss för, att de inte blivit något denna månaden.
Jag har aldrig testat Predictor Early... funderar på om man ska köpa ett sådant o kanske använda på fredag då i alla fall?
Lr om jag ska beställa fler stickor att kunna ta flera dagar isf...?
Innan jag började med ÄL-stickor o så, så har jag helt gått efter appen o mina egna känningar.
Jag har oftast väldigt lite flytningar, så har inte riktigt kunnat gå på de.
Däremot brukar jag få lite ont i ländryggen runt ägglossning... har ju dock aldrig kunnat säga om de är före, under lr efter själva ägglossningen. Men nu de sista månaderna med ÄL-stickor, så har jag regerat på att värken i ländryggen kommer ca 1 dag efter första Stickan givit utslag! Hehe...