Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Jag avvaktar till nästa äl om det inte tagit sig :) då kan jag börja på dag 12 som man ska för att se upptrappningen tänker jag :)
Svamp är ju nåt man lättare får vid graviditet men vet inte om det kommer så tidigt? :) men visst allt där nere förändras ju så att bebis ska trivas så varför inte!
Ja vad roligt :D har du funderat på när du ska börja testa? Jag är riktigt beroende av test, sjukligt beroende alltså. Du verkar ju vara lite lugnare eftersom du mer vill lita på kroppen, medan jag tar till alla medel hahaha
Mina andra två som slutat i mf har jag haft sjuka flygningar en v innan mens. Så gång nr två visste jag fast gravtest va negativt och jag hade bruna flytningar i samband med mens så jag plussade bim +5. Men nu är de ju sjutton resor värre :)
Jag tänkte ta gravtest kring den 29e. Haha ja, jag försöker leva livet som vanligt och vara rätt lugn fram till det är dags för test. Jag ogillar att nojja mig över saker jag inte kan styra över, haha. Vill inget hellre än att få +, vi längtar jättemycket efter en liten, men jag känner heller ingen stress o press. Försöker leva med filosofin "är det menat så blir det" Du måste hålla mig uppdaterad om hur det går för er :) Hur gammal är du och din sambo? Och hur länge har ni försökt? (Ledsen om du skrivit det tidigare, inte följt tråden frekvent.)
Mensen dök upp idag så jag hoppar över till november-tråden och försök 5. Lycka till till er som väntar på plus!
Okej men då kan svampen vara ett tecken istället för flyrningarna tänker jag ;) ja hellre flytningar än svamp huuu hoppas du får bukt med det kan ju bli riktigt jobbigt..
Vad skönt, fortsätt med det!!
Jag hoppade in i tråden när jag svara på din kommentar så har inte svarat på det ;) jag är 26 och min kille fyller 28 om några veckor, min son fyller 1 i november men vi vill ha en till redan nu :) slutade amma när han var 6mån men fick inte äl och mens förns för två mån sedan så jag är inne i andra cykeln nu men räknar med att det kan ta tid, är dock super ivrig för älskade att vara gravid! ;D
Hur gamla är ni då? På vilket försök är ni inne på?
Hade bestämt att testa imorgon ÄL+13 om inte mensen kommit. Vilket den ännu inte har (fick mens ÄL+12 förra månaden) men börjar känna (för första gången!) att jag inte VILL testa. Känner mig inte det minsta gravid, verkligen VET att mensen kommer. Så SKULLE den nu inte ha kommit imorgon kanske jag testar på fredag. Men som sagt, den kommer. Konstigt nog känns det mer okej denna månad när jag verkligen känner i hela kroppen att jag inte är gravid. Tidigare månader är det symptom som gett mig hopp som gjort att jag blivit som förstelnad när jag sett blodet i trosan. Men nu...nä, känner mig helt avtrubbad. Sååå, blir inget test imorrn. Kommer nog bli mer ledsen av ett negativt test än mens, konstigt nog, haha.
Åh, så ni har en liten redan, underbart med ett syskon åt honom :) Förstår att du blir ännu ivrigare om du hade en bra graviditet och verkligen vill ha ett syskon tight :) hur tidigt plussade du med honom?
Jag har inga barn sedan tidigare, men var med om en tidig abort för flera år sen. Det var inte alls planerat och jag blev gravid trots p-piller, detta var då med mitt ex så tack o lov att vi tog rätt beslut. Jobb och utbildning har alltid varit viktigt för mig innan bebisverkstan :)
Vi är på första försöket och vi är 25 år gamla.