• Guffy78

Bim oktober 2016

Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.

• Svar på tråden Bim oktober 2016
  • Ang82
    Elisabeth24 skrev 2016-10-19 10:41:18 följande:

Stort stort grattis och lycka till!!!

Var i cykeln var du när du plussade?

Tack :) Bim + 5 eller 7. Osäker på när äl var, hoppade över äl test. Tog ett test i lördags men det var negativt
  • SJZH
    Elisabeth24 skrev 2016-10-19 10:24:42 följande:
    Åh spännande! Betyder det att du ska ta gravtest i helgen? :)
    Ja, eventuellt blir de nog lördag morgon ändå, när jag är ledig igen. :)
  • SJZH
    Ang82 skrev 2016-10-19 10:30:13 följande:

Det är inte sant??!! 18 försöket! Första pluset, gråter och skrattar samtidigt :)

Åh stort grattis till er! :D
  • copycat

Åh så fantastiskt! Stort stort grattis! Vilken känsla :)

Det är inte sant??!! 18 försöket! Första pluset, gråter och skrattar samtidigt :)

• anna7607
    mariama skrev 2016-10-19 10:34:23 följande:

Äl+9/BIM-4, tog test imorse men det såg negativt ut. Tycker att det borde synas idag om det skulle vara något? Det gjorde det i förra graviditeten i alla fall. Ska väl inte ge upp hoppet än men känns inte så hoppfullt ändå! Dock är jag illamående till och från, har molvärk och ömma bröst. De två sista symtomen brukar jag inte ha innan mens i alla fall, men man vet aldrig vad kroppen hittar på, haha. Får testa imorgon också helt enkelt :)

Jag visade plus på bim+6 negativt bim+2 och hade brun mensblödning i fem dagar. & med min dotter gjorde jag åtta test innan de visa och då va jag 15+5 via rul och hade blödningar hela graviditeten.
  • Karin Marie

Spännande tider och lite mer förhoppning denna gång! Sen i måndags har ja hade vattniga flytningar, idag lite mer krämiga. Och ägglossning ska ske i helgen/början på nästa vecka! Åh vad jag hoppas att det tar sig nu!! Ska använda äl-test så man har mer koll! (Tempar också) .

Grattis till er alla som har plussat!!!!

• kvinna29årskåne

Grattis. Man ska aldrig ge upp. Jag är inne på 10 försöket
  • TheKlister1990
    Elisabeth24 skrev 2016-10-19 10:24:05 följande:

Skoj, då kan det ju faktiskt vara så att vi ligger väldigt lika i cykeln. Räknar väl dock min äl från idag men tror väl mer på att den vara i söndags. Spännande att följas åt! :)

Ja vad roligt :D har du funderat på när du ska börja testa? Jag är riktigt beroende av test, sjukligt beroende alltså. Du verkar ju vara lite lugnare eftersom du mer vill lita på kroppen, medan jag tar till alla medel hahaha
  • TheKlister1990
    anna7607 skrev 2016-10-19 10:10:55 följande:

Jag har fått svamp :0 de började för tre dagar sen... det är något jag aldrig har annars.

Svamp är ju nåt man lättare får vid graviditet men vet inte om det kommer så tidigt? :) men visst allt där nere förändras ju så att bebis ska trivas så varför inte!
  • Linneisen

Åh vad kul, grattis!!
Svar på tråden Bim oktober 2016