Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Stort stort grattis och lycka till!!!
Var i cykeln var du när du plussade?
Det är inte sant??!! 18 försöket! Första pluset, gråter och skrattar samtidigt :)
Åh så fantastiskt! Stort stort grattis! Vilken känsla :)
Det är inte sant??!! 18 försöket! Första pluset, gråter och skrattar samtidigt :)
Äl+9/BIM-4, tog test imorse men det såg negativt ut. Tycker att det borde synas idag om det skulle vara något? Det gjorde det i förra graviditeten i alla fall. Ska väl inte ge upp hoppet än men känns inte så hoppfullt ändå! Dock är jag illamående till och från, har molvärk och ömma bröst. De två sista symtomen brukar jag inte ha innan mens i alla fall, men man vet aldrig vad kroppen hittar på, haha. Får testa imorgon också helt enkelt :)
Spännande tider och lite mer förhoppning denna gång! Sen i måndags har ja hade vattniga flytningar, idag lite mer krämiga. Och ägglossning ska ske i helgen/början på nästa vecka! Åh vad jag hoppas att det tar sig nu!! Ska använda äl-test så man har mer koll! (Tempar också) .
Grattis till er alla som har plussat!!!!
Skoj, då kan det ju faktiskt vara så att vi ligger väldigt lika i cykeln. Räknar väl dock min äl från idag men tror väl mer på att den vara i söndags. Spännande att följas åt! :)
Jag har fått svamp :0 de började för tre dagar sen... det är något jag aldrig har annars.