Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Nej då! Du stressar mig inte. Man vill ju veta... väntan är ju otroligt lång hela tiden. Hela förra veckan ville jag bara skulle vara förbi, har ju ändå inget kul planerat i eka oktober månad, så de enda jag tänker på är ju hur min kropp reagerar o väntar på BIM.
Visste inte att de fördubblas såpass... Ja de blir kanske ett test på fredag, lr annars på lördag morgon när jag är ledig igen.
Får hoppas att kroppen vill visa något mer tecken, jag är mest inställd på ett negativt svar, men vilken lycka om de skulle vara positivt!! :D
Jag har haft två missfall senaste va 15 maj. Jag har två stora barn sen innan. Det är väl åldern som strular. Men de är bara att kämpa på så länge man orkar.
Såg att du visst inte ville det. Men det hade väl dock varit lämpligt idag:)
Ja man tycker ju absolut att kroppen borde ha många gånger fler rätt än en app iaf!
Testerna hjälper ju, men jag kan tro de är bra o lite känna i sin kropp med.
Det skadar väl inte att göra ett försök till ikväll, men man ska ju inte om man inte har lust. :/
Jag hoppas de tar/tagit sig för er redan i helgen! :)
Okej :) Intressant att kroppen ändrar sig så mycket från gång till gång och som i ditt fal efter förlossning. Jag har alltid kännt av äl men aldrig jobbat på att få ett litet knyte, så nu när vi är i bebisverkstan har jag börjat lyssna av min kropp. Är ännu inte intresserad av att testa med äl tester utan mer intresserad av att föra dagbok och hålla koll på känningar. Haha, får väl se om det går även på det sättet :)
Jag tror verkligen det funkar att "bara" lyssna på sin egen kropp, slipper du stressa upp dig i onödan oxå :)
Men det verkar vara olika när man känner av det vissa som jag känner när dom växer till, andra när det släpper och vissa efter när vätska från äggblåsan läcker ut! Jag fick även ömma bröstvårtor en vecka innan lh stegring och känningar i magen, måste vart östrogen jag reagerade på då.. annars blir jag öm av progesteronen efter äl.. mm mycket intressant faktiskt ;D
Ja men precis :) Jag lyssnar gärna på kroppen men det är somsagt svårt att veta när jag är fertil i förhållande till äl verken. Tänkte att någon kanske lyckast dokumentera sina symptom och dra slutsats där ifrån hihi :)
Hur ligger du till i cykeln?
Jag hoppas verkligen att de går vägen för er snart!! :)