• Guffy78

Bim oktober 2016

Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.

• Svar på tråden Bim oktober 2016
  • Rosenblad
    Mandypandy90 skrev 2016-10-18 18:21:01 följande:

Känner precis som dig.. men som jag skrev tidigare; testa med bisolvon! Har hört och läst om så många som blivit gravida på första försöket! Jag har precis börjat med det och känner mig hoppfull! :)

Hur funkar bisolvon? När ska man ta det och hur mycket? Är öppen för allt! Både mannen och jag äter maca pulver just nu, säger sig höja sexlusten och fertiliteten. Det andra vet jag inte om jag tror på men kan det på påverka något så provar jag.
  • Ang82
    Yv1 skrev 2016-10-18 20:15:01 följande:

Samma här... Hur har det gått för dig?

Fortfarande ingen mens endast flytningar i olika nyanser av rosa. Köpte test nu ikväll så det får bli imorgon bitti, då är det bim +5/7. En del mensvärk till och från..
  • SJZH
    Linneisen skrev 2016-10-18 17:22:36 följande:
    Hm, du gör som du vill. Jag hade testat på fredagen och om det var negativt så hade jag tagit ett till på bim-dagen. Jag bestämde att testa på äl+11, men jag blev dock ivrig och testade dagen innan också, såklart var det negativt då... och positivt dagen efter :D
    Men är de inte väldigt ovanligt att de visar positivt så tidigt på stickor? Jag har aldrig haft stickor före de sista månaderna... Har alltid använt CB förr.
    Vill inte att de visar negativt om de inte är då, haha...
    när du skriver att du testat såpass tidigt blir jag sugen på att göra de med, men då får jag nog beställa nya stickor sedan! Haha
  • Yv1
    Ang82 skrev 2016-10-18 21:21:38 följande:

Fortfarande ingen mens endast flytningar i olika nyanser av rosa. Köpte test nu ikväll så det får bli imorgon bitti, då är det bim +5/7. En del mensvärk till och från..

Ååå så spännande! Håller tummarna för dig! Har också olika nyanser, mina går över i ljusrött också. Men ändå väldigt tunna. Vissa är lite brunare. Knappt någonting. Har molande värk i magen varje dag till och från mest på kvällen. Molande värk en hel vecka före bim med. (Aldrig haft innan?) är nu på bim+4 (vad menar du med bim+5/7?
  • Joss91

Negativt på det digitala nu på morgonen, bim-2.. Fan, plusset igår kanske var ett spök ändå..?

• copycat
    Joss91 skrev 2016-10-19 05:36:48 följande:

Negativt på det digitala nu på morgonen, bim-2.. Fan, plusset igår kanske var ett spök ändå..?

Det tror jag inte, men digitala behöver ibland lite mer tid för att det svaga strecket inte är tillräckligt för att ge "utslag" på ett digitalt. Medan man på stickor kan se det, med blotta ögat. Det var så för mig, fick svaga plus i tre dagar men icke gravid på cb digital, dag 4 fick jag "gravid" :) jag håller tummarna! För visst var det väl inom tiden strecket uppkom också?
  • Joss91
    copycat skrev 2016-10-19 06:28:03 följande:

Det tror jag inte, men digitala behöver ibland lite mer tid för att det svaga strecket inte är tillräckligt för att ge "utslag" på ett digitalt. Medan man på stickor kan se det, med blotta ögat. Det var så för mig, fick svaga plus i tre dagar men icke gravid på cb digital, dag 4 fick jag "gravid" :) jag håller tummarna! För visst var det väl inom tiden strecket uppkom också?

Ja, jag såg det nästan med en gång! Åh, jag håller verkligen tummarna.. Funderar på att svänga förbi macken på vägen till jobbet och köpa ett test, tror dock dom bara har RFSU och har hört att de ska ge utslag sent..
  • kvinna29årskåne

Bim+ 3. Mensen har inte dykt upp. Testade igår, negativt. Är det kroppen som bråkar med mig eller ska jag fortsätta hoppas?

• copycat
    Joss91 skrev 2016-10-19 06:31:55 följande:
    Ja, jag såg det nästan med en gång! Åh, jag håller verkligen tummarna.. Funderar på att svänga förbi macken på vägen till jobbet och köpa ett test, tror dock dom bara har RFSU och har hört att de ska ge utslag sent..
    Ja för att lugna nerverna hade jag nog köpt ett till test som ger streck, och vänta med digitala till fredag typ. Nja RFSU är inga toppentest vad jag läst, och när jag var gravid tog jag ett RFSU testa TIDIGT typ ÄL +12 fick inte ett tillstymmelse till streck fast jag plussade svagt på andra stickor samt med cb digital tre dagar senare. Ett testa TIDIGT borde varit rätt starkt ÄL+12 kan man tycka. Så nä, jag bojkottar RFSU :P du kan inte få tag i typ Apotekets egna som ger två rosa streck? (Inte det blåa plusset)
  • copycat
    Joss91 skrev 2016-10-19 06:31:55 följande:
    Ett sånt du använde alltså :)
Svar på tråden Bim oktober 2016