Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Känner precis som dig.. men som jag skrev tidigare; testa med bisolvon! Har hört och läst om så många som blivit gravida på första försöket! Jag har precis börjat med det och känner mig hoppfull! :)
Samma här... Hur har det gått för dig?
Fortfarande ingen mens endast flytningar i olika nyanser av rosa. Köpte test nu ikväll så det får bli imorgon bitti, då är det bim +5/7. En del mensvärk till och från..
Negativt på det digitala nu på morgonen, bim-2.. Fan, plusset igår kanske var ett spök ändå..?
Negativt på det digitala nu på morgonen, bim-2.. Fan, plusset igår kanske var ett spök ändå..?
Det tror jag inte, men digitala behöver ibland lite mer tid för att det svaga strecket inte är tillräckligt för att ge "utslag" på ett digitalt. Medan man på stickor kan se det, med blotta ögat. Det var så för mig, fick svaga plus i tre dagar men icke gravid på cb digital, dag 4 fick jag "gravid" :) jag håller tummarna! För visst var det väl inom tiden strecket uppkom också?
Bim+ 3. Mensen har inte dykt upp. Testade igår, negativt. Är det kroppen som bråkar med mig eller ska jag fortsätta hoppas?