Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon som har egen erfarenhet av när äl inträffar om man endast går på känningar från kroppen? Ej ägglossningstest eller temp. Jag följer en app flitigt där jag för dagbok ect på allt som händer i kroppen, mens o dylikt. I fredags började jag känna molande värk i magen, vilket höll i sig till i måndags. Dvs 4 dagar. Idag, onsdag, säger appen att jag ska ha ägglossning, men jag vill ju tro att jag hade det under helgen. Vad tror ni andra av erfarenhet?
Innan jag började med ÄL-stickor o så, så har jag helt gått efter appen o mina egna känningar.
Jag har oftast väldigt lite flytningar, så har inte riktigt kunnat gå på de.
Däremot brukar jag få lite ont i ländryggen runt ägglossning... har ju dock aldrig kunnat säga om de är före, under lr efter själva ägglossningen. Men nu de sista månaderna med ÄL-stickor, så har jag regerat på att värken i ländryggen kommer ca 1 dag efter första Stickan givit utslag! Hehe...
Jag har börjat känna av äl nu efter en förlossning och jag har ont dagarna innan äl, när det växer till sig liksom ;) hade även tokpositiva ältest dagarna jag hade ont! Smärtan släppte äldagen.
Tack snälla för svar. Jag har inte heller några flytningar, nästan aldrig någonsin, svårt att gå på med andra ord. Har alltid känt av äl, det är en difus molande smärta. Vi har myst hela helgen sen i fredags, känner mig nästan lite avtrubbad på kärleksex nu, så därför är jag nyfiken på om det "krävs" ett mys ikväll igen då appen visar äl. Men känns mer sannolikt att äl bord skett någon av dessa 4 dagar med molande smärta fredag till måndag. Det är intressant att diskutera erfarenheter även om vetenskapen hade kunnat finnas i ett äl test.
Såg att du visst inte ville det. Men det hade väl dock varit lämpligt idag:)
Oj, TA menade jag ovan.
Jag har haft två missfall senaste va 15 maj. Jag har två stora barn sen innan. Det är väl åldern som strular. Men de är bara att kämpa på så länge man orkar.