• Guffy78

Bim oktober 2016

Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.

• Svar på tråden Bim oktober 2016
  • mariama

Ska testa igen imorgonbitti! Jag höll mig hela dagen på jobbet och gjorde ett test i eftermiddags, OCH jag kan faktiskt ana en svag skugga, med betoning på svag :') så det är svårt att veta om det faktiskt är på väg att bli positivt eller bara S.k torkstreck? Det visar sig imorgon förhoppningsvis. Vågar inte hoppas för mycket men har starkt molande, svidande värk i livmodern som inte känns som vanlig mensvärk, så lite hopp har jag allt... Håll tummarna :))

• Yv1
    Ang82 skrev 2016-10-19 10:16:09 följande:

Håller tummarna för dig med :)

Har lite mer åt det röda/bruna när jag sovit. Jag brukar ha 24-26 dagar mellan mensen därav skrivit två siffror. Apen gör en genomsnitt dag på 25 och i så fall är det bim+6 idag.

Nu ska det testas om jag vågar, så less på negativa test..

Berätta hur de går för dig! Så nyfiken! Håller alla tummarna för din skull! Jag vågar inte heller testa. Så nervös att de ska vara negativt igen, men samtidigt har jag ju alla dessa symtomer?
  • Yv1
    Ang82 skrev 2016-10-19 10:30:13 följande:

Det är inte sant??!! 18 försöket! Första pluset, gråter och skrattar samtidigt :)

Ååå såg de nu! Är de sant! Så glad för er skull! Ska jag våga mig på att testa med ? Men så skoj för er!
  • Joss91

Nu på morgonen kom min mens, så mitt "positiva" test var ett spökstreck ändå.. Känns jättetråkigt, men ändå skönt att veta nu efter flera dagars undrande och funderande! Håller tummarna för er som fortfarande inväntar ett positivt test!

• copycat
    Joss91 skrev 2016-10-20 06:12:34 följande:

Nu på morgonen kom min mens, så mitt "positiva" test var ett spökstreck ändå.. Känns jättetråkigt, men ändå skönt att veta nu efter flera dagars undrande och funderande! Håller tummarna för er som fortfarande inväntar ett positivt test!

Men VA!? Såg ju verkligen inte ut som ett spökstreck, kom inom tiden och var tydligt för ögat. Åh vad frustrerande, hemskt ledsen :(
  • Haiduchi

Testade nu på morgonen med cb early. Är på äl+8. Men enligt bim så är det bim-4/5.

Tyckte jag sååååg något men nej. Mannen såg inget heller.

Ska nog räkna efter när jag hade äl istället för bim.

Försöker tänka att jag inte är gravid så ifall jag är det blir jag glatt överraskad. Men svårt!

• mariama

Svaaaagt positivt på clearblue imorse, men har hört att folk får svaga plus med de testen rätt ofta, så vågar verkligen inte tro något alls. Ska aldrig mer testa tidigt, MAX BIM-2, blir ju bara helt förvirrad! Känns i kroppen som om mensen är på g men får väl testa igen imorgon :)

• Linneisen
    Joss91 skrev 2016-10-20 06:12:34 följande:

Synd :( men konstigt, det såg ju positivt ut!
  • TheKlister1990

Är det rimligt att åka på surauppstötningar/halsbränna redan äl+7?

Är ju inte dum i huvet, fattar ju att man kan få det utan att det behöver betyda nåt ;) men måste ju fråga!

• Elisabeth24

Känner molande värk fortfarande. kännt samma värk sen i fredags med uppehåll under gårdagen. Idag är det tillbaka. Osäker på när jag hade äl då mina cyklar varit strax över 40 dagar långa de senaste månaderna efter p pillerstopp. Hade senaste mensen 20/9. Kanske trots det dags att ta ett gravtest. Känner mig inte ett dugg gravid bortsett från molvärken sen dryga veckan tillbaka, men jag tror mer på att det är ägglossningen jag känt av så tydligt. Håller tummarna för alla med bim oktober att vi plusar! :) Kram!

Svar på tråden Bim oktober 2016