Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Suck, nu verkar mensen vara på gång trots allt. Bim+3 idag, men då jag misstänker senare äl så är jag nog snarare på bim-2. Och idag började jag få brunrosa på pappret när jag gått på toa, precis likt de spottings jag alltid fått två dagar innan mens...
Vad less man blir. Känns tråkigt att cyklerna blir längre också, nu verkar mensen komma på dag 38/39. Det blir ju så långt mellan försöken.
Ger väl inte definitivt upp hoppet förrän det kommer igång på riktigt, men det visar sig väl inom kort hur det blir...
jag kände på mig så starkt efter dessa jättesvada streck att det ändå var något, något kändes annorlunda.. tänkte först att det skulle vara jätteonödigt att köpa ett CB digital idag då det ändå kan visa inte gravid. speciellt eftersom det bara gått 1,5 timme sedan jag kissade.
MEN...
här är det! nu väntar jag bara på att storasyster ska få springa fram och ge detta till pappa när han kommer hem från jobbet!
jag kände på mig så starkt efter dessa jättesvada streck att det ändå var något, något kändes annorlunda.. tänkte först att det skulle vara jätteonödigt att köpa ett CB digital idag då det ändå kan visa inte gravid. speciellt eftersom det bara gått 1,5 timme sedan jag kissade.
MEN...
här är det! nu väntar jag bara på att storasyster ska få springa fram och ge detta till pappa när han kommer hem från jobbet!
Testade precis med ett testa tidigt test från graviditetskollen . Bim-4 idag. Testet ska kunna visa positivt ända upp till bim-6 så har inte så mycket förhoppningar nu . Inväntar mensen och får hoppas på nästa månad istället.. Någon som har erfarenhet av testa tidigt test?
MEN...
MEN...

Ååå såg de nu! Är de sant! Så glad för er skull! Ska jag våga mig på att testa med ? Men så skoj för er!
Är det inbillning eller är det två sträck där?
Är det inbillning eller är det två sträck där?