• Guffy78

Bim oktober 2016

Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.

• Svar på tråden Bim oktober 2016
  • anna7607
    Guffy78 skrev 2016-09-02 16:22:24 följande:

Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.

Jag är låghormonare plussar som tidigast bim+5
  • Lady K
    Linneisen skrev 2016-10-20 14:16:09 följande:

Jag håller tummarna fortfarande!

Tack gulliga du!
  • Lady K
    doris123 skrev 2016-10-20 13:37:16 följande:

jag kände på mig så starkt efter dessa jättesvada streck att det ändå var något, något kändes annorlunda.. tänkte först att det skulle vara jätteonödigt att köpa ett CB digital idag då det ändå kan visa inte gravid. speciellt eftersom det bara gått 1,5 timme sedan jag kissade.

MEN...

här är det! nu väntar jag bara på att storasyster ska få springa fram och ge detta till pappa när han kommer hem från jobbet!

Jättestort grattis!!
  • Lady K
    kvinna29årskåne skrev 2016-10-20 16:08:11 följande:

Är det inbillning eller är det två sträck där?

Nog är där två streck!! Vågar mig på ett grattis!
  • Linneisen
    lindstroom skrev 2016-10-20 15:44:34 följande:

Testade precis med ett testa tidigt test från graviditetskollen . Bim-4 idag. Testet ska kunna visa positivt ända upp till bim-6 så har inte så mycket förhoppningar nu . Inväntar mensen och får hoppas på nästa månad istället.. Någon som har erfarenhet av testa tidigt test?

Jag, och det visade inte förrän bim-4, eller om jag var ännu närmre bim. :) testa om två dar!
  • Yv1
    doris123 skrev 2016-10-20 13:37:16 följande:

jag kände på mig så starkt efter dessa jättesvada streck att det ändå var något, något kändes annorlunda.. tänkte först att det skulle vara jätteonödigt att köpa ett CB digital idag då det ändå kan visa inte gravid. speciellt eftersom det bara gått 1,5 timme sedan jag kissade.

MEN...

här är det! nu väntar jag bara på att storasyster ska få springa fram och ge detta till pappa när han kommer hem från jobbet!

Nej Gu va kul!!! Stort grattis!!!
  • Yv1
    Ang82 skrev 2016-10-20 16:13:11 följande:

Tack :) Blev nojig inatt på jobbet, kom några droppar blod under förnatten sen var det lugnt och nu när jag gick upp så kom det lite. Läst på olika sidor att det verkar vara hyfsat vanligt i början men orolig blev jag. Tar nog ett test till helgen bara för att.

Det tycker jag du ska våga göra, håller tummarna!!

Är så nojjig. Jag känner mig gravid. Känns som magen redan börjat växa. Haha. Eller så är de jag som står och spänner ut den omedvetet xD.

Vill testa, men vill inte se de negativa sträcket. Men samtidigt känns de i hela kroppen. Så fel kan jag väl inte ha?? Men så är de ju de där med "mensen" eller va man nu ska kalla de. Jag har också läst på massa sidor om sparsam blödning i tidig graviditet och att vissa inte vet att de är gravida för än långt in i graviditeten P.g.a. Detta.

Men kan de verkligen vara så olika? Mitt första barn fick jag ju ingen blödning. Men massa av de andra "symtomerna" finns där. Ååå.. Nojar sönder!

Är ledig på lördag så då blir det test! (Imorgon börjar jag 04,00)

Håll tummarna för mig!
  • kvinna29årskåne
    Haiduchi skrev 2016-10-20 16:26:09 följande:

Ja jag ser två sträck iaf :D

Hur många dagar efter äl är du ?

17 dagar. Hade äl den 3 oktober enligt ältest
  • anna7607
    lindstroom skrev 2016-10-20 15:44:34 följande:

Testade precis med ett testa tidigt test från graviditetskollen . Bim-4 idag. Testet ska kunna visa positivt ända upp till bim-6 så har inte så mycket förhoppningar nu . Inväntar mensen och får hoppas på nästa månad istället.. Någon som har erfarenhet av testa tidigt test?

Jag visar pos ca 5 dagar efter bim så att de visar neg nu är inte alls konstigt. Vänta några dsgsf och testa. Gjorde själv samma idag bim-5 FAST jag vet att de inte visar haha
  • lindstroom
    anna7607 skrev 2016-10-20 20:14:51 följande:

Jag visar pos ca 5 dagar efter bim så att de visar neg nu är inte alls konstigt. Vänta några dsgsf och testa. Gjorde själv samma idag bim-5 FAST jag vet att de inte visar haha

Jaså? Åh får hoppas de ändras o mensen inte dyker upp ???? Tack för svaret
Svar på tråden Bim oktober 2016