• Guffy78

Bim oktober 2016

Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.

• Svar på tråden Bim oktober 2016
  • SJZH

Jag gjorde test i morse när jag vaknade, kunde inte hålla mig. BIM-3, o såklart var de negativt...
    Känns på något vis hopplös o jag är verkligen inställd på att de inte blivit något denna månaden.
    Samtidigt så tycker jag de är sjukt konstigt att jag ska gå o ha dessa ömma bröst sedan ÄL+3...
    Har haft värk i ländryggen iprincip halva dagen i tisdags o hela dagen igår. Fortfarande ont... brukar få ont i ländryggen 1-2 dagar före mens, men isf borde mensen komma typ idag då? Då blir den tidig isf... jag hoppas verkligen inte de. :((

• anna7607
    copycat skrev 2016-10-21 07:09:56 följande:

Skrev ju igårkväll att mensen kom igång. Vilket den gjorde, men imorse var tampongen nästan ren så jag tänkte att vafan, jag testar. Jag ser ju nåt, gör ni? (Är samma test, bara i olika ljus i huset samt att den översta är redigerad) Fast nog borde det ju vara starkare på ÄL+14. Hm.

Översta bilden är de absolut ett streck när har du Bim?
  • copycat
    anna7607 skrev 2016-10-21 08:27:44 följande:
    Översta bilden är de absolut ett streck när har du Bim?
    Ja igår:/ brukar få mens på ÄL+11-ÄL+13. Igår på kvällen ÄL+13 kom lite blod och jag satte i en tampong och gick och la mig. Imorse när jag skulle byta tyckte jag det var rätt lite på tampongen så därför testade jag ändå, ÄL+14. Har ju en dotter född 2014 och plussade med henne ÄL+14 och det var ju mycket tydligare än detta. Det plus att jag blöder gör ju att det mest troligt lär vara spök. Men brukar inte få spök på billigatesters tester samt att det kom inom tiden. Men ja, än en gång, ÄL+14 bör det väl vara starkare.....att detta hopp aldrig överger en:/
  • anna7607
    copycat skrev 2016-10-21 08:34:28 följande:

Ja igår:/ brukar få mens på ÄL+11-ÄL+13. Igår på kvällen ÄL+13 kom lite blod och jag satte i en tampong och gick och la mig. Imorse när jag skulle byta tyckte jag det var rätt lite på tampongen så därför testade jag ändå, ÄL+14. Har ju en dotter född 2014 och plussade med henne ÄL+14 och det var ju mycket tydligare än detta. Det plus att jag blöder gör ju att det mest troligt lär vara spök. Men brukar inte få spök på billigatesters tester samt att det kom inom tiden. Men ja, än en gång, ÄL+14 bör det väl vara starkare.....att detta hopp aldrig överger en:/

Vet precis hur det är. Försök nr 17 och två missfall. Blir galen. Sista hade jag blödningar hela mensperioden... bruna. Tog test bim+2 då va det negativt. Gjorde ett till bim +5 då va det positivt. Fick tyvärr missfall bara några dagar efter... fått missfall på tråkiga dagar. Julafton och bröllopsresa... det suger. Nu är det bim-4. Haft ilningar i magen och sjukt törstig. Men vågar inte hoppas än
  • Mandypandy90
    anna7607 skrev 2016-10-21 08:39:07 följande:
    Vet precis hur det är. Försök nr 17 och två missfall. Blir galen. Sista hade jag blödningar hela mensperioden... bruna. Tog test bim+2 då va det negativt. Gjorde ett till bim +5 då va det positivt. Fick tyvärr missfall bara några dagar efter... fått missfall på tråkiga dagar. Julafton och bröllopsresa... det suger. Nu är det bim-4. Haft ilningar i magen och sjukt törstig. Men vågar inte hoppas än
    Har du testat med progesterall? Verkar som att du kanske behöver det om du fått missfall. Läs lite om det. Tror verkligen att det är värt att testa.. :)
  • anna7607
    Mandypandy90 skrev 2016-10-21 09:10:53 följande:

Har du testat med progesterall? Verkar som att du kanske behöver det om du fått missfall. Läs lite om det. Tror verkligen att det är värt att testa.. :)

Det kan de absolut vara värt att testa. Hur funkar den?
  • Linneisen
    copycat skrev 2016-10-21 07:09:56 följande:

Skrev ju igårkväll att mensen kom igång. Vilket den gjorde, men imorse var tampongen nästan ren så jag tänkte att vafan, jag testar. Jag ser ju nåt, gör ni? (Är samma test, bara i olika ljus i huset samt att den översta är redigerad) Fast nog borde det ju vara starkare på ÄL+14. Hm.

Ja jag ser ett svagt streck. Man kan ju få en blödning väl på bim-dagen ungefär och ändå vara gravid? Men köp ett digitalt kanske och testa imorgon?
  • copycat
    Linneisen skrev 2016-10-21 09:24:27 följande:
    Ja jag ser ett svagt streck. Man kan ju få en blödning väl på bim-dagen ungefär och ändå vara gravid? Men köp ett digitalt kanske och testa imorgon?
    Ja alltså det äääär verkligen där, blir galen. Absolut, det kan man få, men på BIM bör väl strecket vara tydligare än sådär? Nästan ångrar att jag tog testet för nu tänker jag ju bara på om jag sitter med ett till missfall, spök inom tiden på billiga tester har jag aldrig varit med om..
  • copycat

Inom tiden (5min) på bilderna med glaset men drog lite i kontrasten på ena. På den andra är efter ca 10 min

Svar på tråden Bim oktober 2016