• Guffy78

Bim oktober 2016

Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.

• Svar på tråden Bim oktober 2016
  • doris123

Tack för alla grattis!! Hjärta

Elisabeth24 skrev 2016-10-20 14:44:28 följande:
    Stort grattis! Verkligen!!! Vad har du känt för symptom?!
    egentligen ingenting, eller... jag har känt stickningar, molvärk och en sorts tyngd. men inget jag inte vågade tro var något annat än rejäl mensvärk. det som var udda var att det kom så tidigt och att det liksom spände.. men det kändes mer med dottern :)
  • Linneisen
    copycat skrev 2016-10-20 21:08:23 följande:

Yep, där kom mensen ÄL+13. Hello november och försök 8 till syskon..

Synd :( :( hoppas på november då!
  • ohhello

ÄL+9 och är ivrig på att se om mensen eller plusset kommer! Har precis börjat jobba efter mammaledigheten med första barnet så jag är helt mör i kroppen och har träningsvärk som fasiken - vilket gör det lättare att inte börja spekulera i varenda liten kramp som kommer! Har dock börjat kissa mer frekvent och är mer törstig? BIM på söndag/måndag är det iallafall och då får vi se. :D

• Yv1
    Ang82 skrev 2016-10-20 16:13:11 följande:

Tack :) Blev nojig inatt på jobbet, kom några droppar blod under förnatten sen var det lugnt och nu när jag gick upp så kom det lite. Läst på olika sidor att det verkar vara hyfsat vanligt i början men orolig blev jag. Tar nog ett test till helgen bara för att.

Det tycker jag du ska våga göra, håller tummarna!!

Kunde inte hålla mig och gjorde ett test nu på morgonen. Den visade såklart negativt! Konstig hur man kan påverka kroppen så mycket som att "klämma bort mensens fulla styrka och klämma fram alla möjliga andra symtomer" jaja. Får hoppas på nästa försök. Lycka till med din lilla ärta! Jag hoppas han/hon vill stanna hela graviditeten och ploppa ut som en stor melon :)

Kramisar
  • mariama

Gjorde ett test nyss och det ser himla negativt ut, borde vara på BIM-2 och då borde det definitivt synas på testet om det skulle vara något för mig! Så nu ställer jag in mig på mens och försök nr 3.

Herregud, 3 försök är ju ingenting jämfört med många av er andra som har kämpat i år! Jobbigt bara när första barnet blev till på första försöket och andra graviditeten också men så blev det MA och nu är vi där vi är idag. Väldigt tråkigt att vänta men antar att jag inte ska klaga :)

• Lady K

Nu kom mensen igång... Jaja, bättre lycka nästa gång får man hoppas. Stort lycka till ni som fortfarande väntar på plus i oktober!

• mammsen79
    Lady K skrev 2016-10-20 17:04:30 följande:

Jättestort grattis!!

Har du testat ägglossningsstickor?
  • copycat

Skrev ju igårkväll att mensen kom igång. Vilket den gjorde, men imorse var tampongen nästan ren så jag tänkte att vafan, jag testar. Jag ser ju nåt, gör ni? (Är samma test, bara i olika ljus i huset samt att den översta är redigerad) Fast nog borde det ju vara starkare på ÄL+14. Hm.

• copycat
    copycat skrev 2016-10-21 07:09:56 följande:

Skrev ju igårkväll att mensen kom igång. Vilket den gjorde, men imorse var tampongen nästan ren så jag tänkte att vafan, jag testar. Jag ser ju nåt, gör ni? (Är samma test, bara i olika ljus i huset samt att den översta är redigerad) Fast nog borde det ju vara starkare på ÄL+14. Hm.

De kom inom tiden också så jag blev så förvånad när jag står där och VET att det ska vara negativt och så ba "det är något där, det ÄR ju något där?!" Men kanske är spök även om det kommer inom tiden, eftersom det är så pass svagt? Haha hoppas ni andra ser nu också så ni inte tycker jag är galen:)
Svar på tråden Bim oktober 2016