Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Tack för alla grattis!! 
Yep, där kom mensen ÄL+13. Hello november och försök 8 till syskon..
Yep, där kom mensen ÄL+13. Hello november och försök 8 till syskon..
ÄL+9 och är ivrig på att se om mensen eller plusset kommer! Har precis börjat jobba efter mammaledigheten med första barnet så jag är helt mör i kroppen och har träningsvärk som fasiken - vilket gör det lättare att inte börja spekulera i varenda liten kramp som kommer! Har dock börjat kissa mer frekvent och är mer törstig? BIM på söndag/måndag är det iallafall och då får vi se. :D
Tack :) Blev nojig inatt på jobbet, kom några droppar blod under förnatten sen var det lugnt och nu när jag gick upp så kom det lite. Läst på olika sidor att det verkar vara hyfsat vanligt i början men orolig blev jag. Tar nog ett test till helgen bara för att.
Det tycker jag du ska våga göra, håller tummarna!!
Gjorde ett test nyss och det ser himla negativt ut, borde vara på BIM-2 och då borde det definitivt synas på testet om det skulle vara något för mig! Så nu ställer jag in mig på mens och försök nr 3.
Herregud, 3 försök är ju ingenting jämfört med många av er andra som har kämpat i år! Jobbigt bara när första barnet blev till på första försöket och andra graviditeten också men så blev det MA och nu är vi där vi är idag. Väldigt tråkigt att vänta men antar att jag inte ska klaga :)
Nu kom mensen igång... Jaja, bättre lycka nästa gång får man hoppas. Stort lycka till ni som fortfarande väntar på plus i oktober!
Jättestort grattis!!
Skrev ju igårkväll att mensen kom igång. Vilket den gjorde, men imorse var tampongen nästan ren så jag tänkte att vafan, jag testar. Jag ser ju nåt, gör ni? (Är samma test, bara i olika ljus i huset samt att den översta är redigerad) Fast nog borde det ju vara starkare på ÄL+14. Hm.

Skrev ju igårkväll att mensen kom igång. Vilket den gjorde, men imorse var tampongen nästan ren så jag tänkte att vafan, jag testar. Jag ser ju nåt, gör ni? (Är samma test, bara i olika ljus i huset samt att den översta är redigerad) Fast nog borde det ju vara starkare på ÄL+14. Hm.