• Guffy78

Bim oktober 2016

Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.

• Svar på tråden Bim oktober 2016
  • KCEG
    copycat skrev 2016-10-21 09:48:24 följande:
    Ja alltså det äääär verkligen där, blir galen. Absolut, det kan man få, men på BIM bör väl strecket vara tydligare än sådär? Nästan ångrar att jag tog testet för nu tänker jag ju bara på om jag sitter med ett till missfall, spök inom tiden på billiga tester har jag aldrig varit med om..
    Jag tycker mig se streck iaf, om än svagt. Du kanske är en låghormonare och det kanske inte synd tydligare än. Min vän fick sitt plus 9 dagar efter bim och negativa innan det. Så ge inte upp, ring din BM och be om att få komma dit och göra prov. 
  • TheKlister1990
    copycat skrev 2016-10-21 07:09:56 följande:

Skrev ju igårkväll att mensen kom igång. Vilket den gjorde, men imorse var tampongen nästan ren så jag tänkte att vafan, jag testar. Jag ser ju nåt, gör ni? (Är samma test, bara i olika ljus i huset samt att den översta är redigerad) Fast nog borde det ju vara starkare på ÄL+14. Hm.

Det där ser verkligen pos ut! Kanske fått en genombrottsblödning?!
  • copycat

Åh, kan ju inte låta bli att hoppas lite:/ ingen erfarenhet av genombrottsblödning men jag bytte tampong nu och nu ser ju mängden ut som "vanlig mens" så antingen är det spök och vanlig mens, tidigt missfall eller genombrottsblödning och gravid. Haha. Är väl bara tiden som kommer utvisa, och det här med att vänta är man inte så bra på:/ slut test hemma nu, funderar på att bara köpa ett Apotekets egna graviditetstest och prova imorgon. För på ett så svagt på sticka som idag lär jag inte få utslag på digitala..

TheKlister1990 skrev 2016-10-21 10:22:38 följande:

Det där ser verkligen pos ut! Kanske fått en genombrottsblödning?!

• Linneisen
    klaraPee skrev 2016-10-21 10:31:01 följande:
    Vad tror ni om detta..?
    Hm, vet inte riktigt. Kan nog vara spök, men det är ett svaagt streck. Testa på söndag föreslår jag för om du är gravid har hormonhalten fördubblats då och då borde det synas :)
  • Linneisen
    copycat skrev 2016-10-21 09:48:24 följande:
    Ja alltså det äääär verkligen där, blir galen. Absolut, det kan man få, men på BIM bör väl strecket vara tydligare än sådär? Nästan ångrar att jag tog testet för nu tänker jag ju bara på om jag sitter med ett till missfall, spök inom tiden på billiga tester har jag aldrig varit med om..
    Går ju inte att veta... testa imorgon med tycker jag. 
  • copycat
    Linneisen skrev 2016-10-21 11:19:13 följande:
    Går ju inte att veta... testa imorgon med tycker jag. 
    Får ta och göra det, slut test hemma, funderar på om Apotekets egna är bästa alternativet? Tror ju inte jag får utslag på digitala om det är så svagt..
Svar på tråden Bim oktober 2016