Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Skrev ju igårkväll att mensen kom igång. Vilket den gjorde, men imorse var tampongen nästan ren så jag tänkte att vafan, jag testar. Jag ser ju nåt, gör ni? (Är samma test, bara i olika ljus i huset samt att den översta är redigerad) Fast nog borde det ju vara starkare på ÄL+14. Hm.

Åh, kan ju inte låta bli att hoppas lite:/ ingen erfarenhet av genombrottsblödning men jag bytte tampong nu och nu ser ju mängden ut som "vanlig mens" så antingen är det spök och vanlig mens, tidigt missfall eller genombrottsblödning och gravid. Haha. Är väl bara tiden som kommer utvisa, och det här med att vänta är man inte så bra på:/ slut test hemma nu, funderar på att bara köpa ett Apotekets egna graviditetstest och prova imorgon. För på ett så svagt på sticka som idag lär jag inte få utslag på digitala..
Det där ser verkligen pos ut! Kanske fått en genombrottsblödning?!