Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Åh, kan ju inte låta bli att hoppas lite:/ ingen erfarenhet av genombrottsblödning men jag bytte tampong nu och nu ser ju mängden ut som "vanlig mens" så antingen är det spök och vanlig mens, tidigt missfall eller genombrottsblödning och gravid. Haha. Är väl bara tiden som kommer utvisa, och det här med att vänta är man inte så bra på:/ slut test hemma nu, funderar på att bara köpa ett Apotekets egna graviditetstest och prova imorgon. För på ett så svagt på sticka som idag lär jag inte få utslag på digitala..
Får ta och göra det, slut test hemma, funderar på om Apotekets egna är bästa alternativet? Tror ju inte jag får utslag på digitala om det är så svagt..
Alltså, predictor early är känsliga för låg hormonhalt.
Är det inbillning eller är det två sträck där?
Åh ja kanske! Tror jag tänker för mycket på att jag plussade tydligt med dottern ÄL+14. Men man kanske kan va låghormonare en annan graviditet? Sen är det ju blödningen denna gång som gör att man känner sig allt annat än säker..
Det är en kräm. Du smörjer lite varje dag för att kroppen skall kunna behålla bebisen. Det rekommenderas vid försök att bli gravid, för att ägget ska kunna fastna. Och sen när man blivit gravid, för att hjälpa kroppen fram till v. 12 för att undvika missfall. Vissa har det hela graviditeten så det skadar inte. Om du nu är gravid så kan det ju vara skönt för att inte oroa sig lika mycket för missfall! Lycka till och hoppas verkligen att det gömmer sig en liten där inne! :)
Detta testet visade tydligt. tog ett cb digitaltest idag: det stod: inte gravid: fattar ingenting. Är det för tidigt att testa med digitalt eller?
När har du Bim?