• Guffy78

Bim oktober 2016

Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.

• Svar på tråden Bim oktober 2016
  • Janiinii

Jag är som sagt ny här, en dum fråga kanske.. men om jag vill svara på en personen kommentar hur gör man då? För nu ser det ut som att jag skriver ett nytt inlägg varje gång...

• 3SD
    Janiinii skrev 2016-09-26 18:43:37 följande:

Jag är som sagt ny här, en dum fråga kanske.. men om jag vill svara på en personen kommentar hur gör man då? För nu ser det ut som att jag skriver ett nytt inlägg varje gång...

Du  klickar bara på citeraknappen på det inlägget du vill svara på =)
  • Janiinii
    3SD skrev 2016-09-26 19:01:42 följande:
    Du  klickar bara på citeraknappen på det inlägget du vill svara på =)
    Aaameen där ser man! merci =)
  • Janiinii
    Madfih072 skrev 2016-09-26 18:24:02 följande:
    Jag har också Bim däremellan någonstans och också cyklar på mellan 30-45 dagar! Denna månad hade jag äl på dag 27! Känner ingenting alls men det gjorde jag inte med mitt första barn heller som idag är 2,5 år! Fick dock en nidis då på äl+7 så har ju något att gå efter då....
    jag får oftast en rosa blödning 4-5 dagar innan mens.. trodde att det var nidis förra månaden men icke.. =/
  • Janiinii
    Milla1309 skrev 2016-09-26 18:15:30 följande:
    Jag har också BMI 5/10. Första försöket till ett syskon. Har endast lite mensvärk i korta stunder då och då men vågar inte hoppas på något. Lycka till! :)
    känner igen mig!! jag har bim 6-10 oktober.. jag lider av pms besvär som liknar tidiga grav symtom molvärk, ömma och större bröst, hunger, sötsug, illamående och irriterad på det mesta haha, så  jag kan inte göra annat än att vänta.. om jag känner efter blir jag skengravid haha!

Vi får önska oss lycka till!!
  • Madfih072
    Janiinii skrev 2016-09-26 18:41:49 följande:

Ahaa okej, min längsta menscykel har varit 47 dagar och det har hänt en gång.. senaste mensen var 30 dagar och det har jag haft en gång tidigare, väldigt märkligt.

Jag provade äl sticka första gången den här månaden, jag började på dag 12 och testade en gång om dagen, på dag 20 fick jag positivt resultat och jag hoppade i höjder! Så nu får vi hålla tummarna!!

Men äl på dag 20 är ju jättebra! Jag får aldrig spottings innan mens och har kort lutealfas 11-12 dagar men hoppas ändå att detta är vår månad. Jag känner absolut ingenting alls än men hade äl i torsdags så det låter väl rimligt att man inte känner något än väl?
  • helle15
    Milernia skrev 2016-09-26 15:55:44 följande:

Spännande! Tänkte du testa något innan eller hålla dig? :) Jag har sedan några dagar tillbaka haft ömma bröst och "mensvärk" men både igår och idag är det bättre. Känner mig också lite ur form men känner mig inte ett dugg gravid. Haft en del huvudvärk och yrsel varje dag men ja.. Jag vet inte. Jag är säkert skengravid, haha. Håller tummar för dig!

Japp, tänkte testa på fredag men känner mig själv och jag kommer nog att testa redan imorgon och överanalysera det osynliga strecket haha.

Det bästa vore ju att testa tidigast i helgen.

Det där med yrsel låter bekant och kan ju också vara ett tidigt tecken. Är det försök till första barn för dig?
  • Jojjo92
    Milla1309 skrev 2016-09-26 18:15:30 följande:

Jag har också BMI 5/10. Första försöket till ett syskon. Har endast lite mensvärk i korta stunder då och då men vågar inte hoppas på något. Lycka till! :)

Känns det som vanlig mensvärk för dig? Vilken dag tänker du börja testa? :) kan knappt hålla mig!
  • helle15
    helle15 skrev 2016-09-26 19:31:54 följande:

Japp, tänkte testa på fredag men känner mig själv och jag kommer nog att testa redan imorgon och överanalysera det osynliga strecket haha.

Det bästa vore ju att testa tidigast i helgen.

Det där med yrsel låter bekant och kan ju också vara ett tidigt tecken. Är det försök till första barn för dig?

Nu läste jag i ett annat inlägg att du varit gravid tidigare. Tänkte på när du skrev att du inte alls känner dig gravid...jag minns själv inte hur jag kände med första barnet så här tidigt men har för mig att.brösten ömmade lite då. Man glömmer snabbt. Sen är ju inte varje graviditet likadan heller så vi får vänta och se :)
Svar på tråden Bim oktober 2016