• Guffy78

Bim oktober 2016

Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.

• Svar på tråden Bim oktober 2016
  • Milernia
    helle15 skrev 2016-09-27 09:54:35 följande:

Testade nyss och inte ett spår av ett andra streck, vilket inte är så konstigt men ändå hoppas man på att kanske skymta ett andra svagt, svagt streck men icke :(

För min del tror jag att jag borde kunna se något tidigast fredag och vi båda har ju bim runt samma dag så det ska bli spännande att höra din uppdatering också!

Trist. Jag vet hur det är. Man vill ju gärna se något. Vad som helst! Haha. Men vi håller tummar att det kommer sen. Med andra barnet fick jag inget synligt plus förrän bim-3 så det finns ju tid kvar :) råkade beställa hem lite cbtester som kommer idag men ska hålla mig för att testa med dom förrän man kommer närmare bim :)
  • Milernia

Nu blev jag alldeles nervös. Nu tror jag ägget fäst sig för alldeles nyss kom det bruna flytningar när jag torkade mig. Ahhhh. Hoppas verkligen!

• Hellsing
    Milernia skrev 2016-09-27 17:59:15 följande:

Nu blev jag alldeles nervös. Nu tror jag ägget fäst sig för alldeles nyss kom det bruna flytningar när jag torkade mig. Ahhhh. Hoppas verkligen!

Håller tummarna hårt!!!! Låter lovande!!
  • Sofie1986

nu vill jag att de ska bli den 2-3 okt. Så nyfiken.

Jag har testat ett antal test redan FAST jag vet att de är för tidigt. Åh vill ju bara att de visar något.

Idag i soffan frågade min man om jag gjort silikonbröst? Haha Han tyckte mina bröst hade växt.

Men kan väl inte stämma att de kan växa redan liksom?

Men har lite små ont i dom och små stickningar.

• jessi84

Troligen var Äl idag och inte igår då jag trodde (enligt womanlog) då jag haft känningar i magen och frös till en stund imorse. Jag kör inga stickor eller kollar tempen. Då borde Bim vara 11/10.

Jag och sambon ska till sthlm 8-9/10 så skulle vilja testa redan den 8:e. Är det för tidigt? Förra gången plussa jag två dagar innan Bim.

• helle15
    Milernia skrev 2016-09-27 17:59:15 följande:

Hoppas hoppas!
  • helle15
    Sofie1986 skrev 2016-09-27 20:29:29 följande:

nu vill jag att de ska bli den 2-3 okt. Så nyfiken.

Jag har testat ett antal test redan FAST jag vet att de är för tidigt. Åh vill ju bara att de visar något.

Idag i soffan frågade min man om jag gjort silikonbröst? Haha Han tyckte mina bröst hade växt.

Men kan väl inte stämma att de kan växa redan liksom?

Men har lite små ont i dom och små stickningar.

Vi har bim samtidigt :)

Lycka till och uppdateta gärna!
  • lisohl

Fått konstaterad UVI samtidigt som min fertila period börjar. Förhoppningsvis börjar penicillinet verka snabbt så kanske det blir lite mys framöver.

• Carolisa

Jag plussade igår på BIM -4! Så lycklig men profil för MF igen. Symtomfri än så länge, sist hade jag rätt ömma bröst. BF 9 juni

• Carolisa

Orolig för MF skulle det ju va...

Carolisa skrev 2016-09-28 06:50:27 följande:

Jag plussade igår på BIM -4! Så lycklig men profil för MF igen. Symtomfri än så länge, sist hade jag rätt ömma bröst. BF 9 juni

Svar på tråden Bim oktober 2016