• Guffy78

Bim oktober 2016

Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.

• Svar på tråden Bim oktober 2016
  • EpsilonGamma
    Linneisen skrev 2016-10-09 12:08:06 följande:
    Mina bröst ömmar också på sidorna! Är det ett gravtecken?? De brukar inte ömma på det sättet... men jag är bara på äl+4 så det kan väl inte ha skett så mycket...
    Jag vet inte men mina brukar inte heller ömma på det sättet. Igår kunde jag knappt lägga mig i sängen, värkte så. Idag har de inte varit lika ömma som igår kväll dock. Jag är på ÄL +7 men har haft det såhär i någon dag eller två. Kanske bara är skenis.
  • Linneisen
    EpsilonGamma skrev 2016-10-09 14:40:25 följande:

Jag vet inte men mina brukar inte heller ömma på det sättet. Igår kunde jag knappt lägga mig i sängen, värkte så. Idag har de inte varit lika ömma som igår kväll dock. Jag är på ÄL +7 men har haft det såhär i någon dag eller två. Kanske bara är skenis.

Nä liksom på sidorna, och lite hårt typ.. Har också ont långt nere i magen.

Ja det går ju inte att veta :S hoppas hoppas för oss!! När ska du ta gravtest?
  • Linneisen
    Anonym (Tredjeförsöket) skrev 2016-10-09 12:08:17 följande:

Jag är ny på detta med ägglossningstester. Har testat några dagar nu och idag fick jag ett någorlunda starkare streck.

Jag vet att det inte är helt positivt än men brukar det vara såhär när det är nära positivt? Borde man börja ligga på?

Testa ett digitalt istället som visar smileys. De är bättre tycker jag! :) Men dyrare.
  • lisohl
    Anonym (Tredjeförsöket) skrev 2016-10-09 12:08:17 följande:

Jag är ny på detta med ägglossningstester. Har testat några dagar nu och idag fick jag ett någorlunda starkare streck.

Jag vet att det inte är helt positivt än men brukar det vara såhär när det är nära positivt? Borde man börja ligga på?

Jag testade med äl-tester den här månaden och mina var någorlunda starka men blev knappt synbara i två dagar innan det blev positivt.
  • Marie357

BIM imorgon, idag kom det liiiite rosa strumlor ifrån underlivet efter att jag hade bajsat var stenhård i magen så jag fick ta i. Sedan vara liiite bruna flytningar på fm och nu ingenting mer.. Tuttarna värker men det gör ju också magen...

Ja vad fan mensen lär väl dyka in imorgon..

nouw.com/denöppnakampen
  • Rosenlarv

Här kom mensen i dag så vi får ta nya tag nästa månad. Nästa BIM 5 november så får väl hoppa över till någon novembertråd. Vill passa på att barns för predictor early graviditetstest som nu gett mig spökstreck/ falskt plus två månader i rad.

• mariama
    FlikkanM skrev 2016-10-08 23:23:48 följande:

Ja jag hoppas så att den är redo ändå, känns så tomt på nått sätt sen MA, fick det konstaterat i v 10+3 och påbörjade då cytotec beh men allt var inte ute så 1,5 v senare blev det skrapning. Bad då läkaren göra rent och snyggt där inne för en ny haha han sa efter op att han gjort sitt bästa för det så hoppas att det ska vara inbjudande nog för en ny hahaha

Jag har också oftast haft lätt att bli gravid, dessutom är min 3 åring ett p piller barn så inte ens de lyckade hålla mig ogravid då :)

Blev lite mys idag med så 2 dagar på rad nu och några dagar innan det, dessutom fick jag super värk i magen nu så kan gissa på att kanske ägget släpper nu. Men tror jag ska försöka förföra mannen imorgon med bara för att haha

Har du barn sen innan?

Håller med om tomhetskänslan! Jag blev inte särskilt ledsen, det var väntat för mig för jag kände att det inte var som det skulle. Men tråkigt och tomt liksom!

Ååh hoppas så för oss nu!!! Låter väl bortskämt men jag orkar inte vänta länge, vill ha plusset NU, haha :) Jag fick ännu starkare på stickan idag, så det var starkare än kontrollstrecket så imorgon tror jag temperaturen kommer stiga (tempar också av nyfikenhet) och testet svagare, hoppas jag iaf för nu vill jag börja räkna ner till BIM :D

Jag har en 1,5-åring så en julibebis vore så perfekt tycker vi :))
  • Skoovde
    poppy skrev 2016-10-09 00:07:22 följande:

Jag hade MA i augusti och fick ett plus idag äl+14, har inte haft någon mens emellan så det tog sig direkt! Så visst är det möjligt. :)

Hoppas att din kropp också är samarbetsvillig!

Stort grattis!! :D Fick missfall för en månad sen o hoppas att min kropp är lika samarbetsvillig som din!! Hade äl för en vecka sen o hade tyvärr bara sex på glada gubbe dagen o dagen efter. Missade stegringen helt.... så har inte allt för stora förhoppningar på denna månaden tyvärr. En låååång vecka framför mig till BIM.
  • EpsilonGamma
    Linneisen skrev 2016-10-09 14:59:57 följande:
    Nä liksom på sidorna, och lite hårt typ.. Har också ont långt nere i magen.

Ja det går ju inte att veta :S hoppas hoppas för oss!! När ska du ta gravtest?
    Precis!!! Ja jag får också lite hugg nertill i magen ibland. Verkligen hoppas!
    Om jag kan hålla mig till BIM så blir det söndag nästa vecka, 16/10. Du då?
Svar på tråden Bim oktober 2016