Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Jag vet inte men mina brukar inte heller ömma på det sättet. Igår kunde jag knappt lägga mig i sängen, värkte så. Idag har de inte varit lika ömma som igår kväll dock. Jag är på ÄL +7 men har haft det såhär i någon dag eller två. Kanske bara är skenis.
Jag är ny på detta med ägglossningstester. Har testat några dagar nu och idag fick jag ett någorlunda starkare streck.
Jag vet att det inte är helt positivt än men brukar det vara såhär när det är nära positivt? Borde man börja ligga på?
Jag är ny på detta med ägglossningstester. Har testat några dagar nu och idag fick jag ett någorlunda starkare streck.
Jag vet att det inte är helt positivt än men brukar det vara såhär när det är nära positivt? Borde man börja ligga på?
BIM imorgon, idag kom det liiiite rosa strumlor ifrån underlivet efter att jag hade bajsat var stenhård i magen så jag fick ta i. Sedan vara liiite bruna flytningar på fm och nu ingenting mer.. Tuttarna värker men det gör ju också magen...
Ja vad fan mensen lär väl dyka in imorgon..
Här kom mensen i dag så vi får ta nya tag nästa månad. Nästa BIM 5 november så får väl hoppa över till någon novembertråd. Vill passa på att barns för predictor early graviditetstest som nu gett mig spökstreck/ falskt plus två månader i rad.
Varna för predictor early skulle det stå.
Ja jag hoppas så att den är redo ändå, känns så tomt på nått sätt sen MA, fick det konstaterat i v 10+3 och påbörjade då cytotec beh men allt var inte ute så 1,5 v senare blev det skrapning. Bad då läkaren göra rent och snyggt där inne för en ny haha han sa efter op att han gjort sitt bästa för det så hoppas att det ska vara inbjudande nog för en ny hahaha
Jag har också oftast haft lätt att bli gravid, dessutom är min 3 åring ett p piller barn så inte ens de lyckade hålla mig ogravid då :)
Blev lite mys idag med så 2 dagar på rad nu och några dagar innan det, dessutom fick jag super värk i magen nu så kan gissa på att kanske ägget släpper nu. Men tror jag ska försöka förföra mannen imorgon med bara för att haha
Har du barn sen innan?
Jag hade MA i augusti och fick ett plus idag äl+14, har inte haft någon mens emellan så det tog sig direkt! Så visst är det möjligt. :)
Hoppas att din kropp också är samarbetsvillig!