Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
trordu kan vara positiv! spermierna lever upp till 72 timmar och ägget 24 så att ni missade igår gör inget. rekommendationen är ju varannan dag så låter riktigt bra
Testade med predictor ? I lördags morse.
Bim -4
Ena är svagare och fotad efter 4 minuter
Den andra är 1 timme senare.
Bim idag och ingen mens i sikte. Har tidigare cykler haft spottings två-tre dagar innan mens men de har inte heller kommit. Hade som jag tidigare skrivit rejäl molvärk hela dagen i torsdags, nu har det lättat men känner av den till och från.
Börjar dock fundera på om äl var senare denna månad då jag 5-6 dagar efter den cykeldag jag trott mig ha äl tidigare cykler fick den omisskännliga molvärken. Isf kom äl på dag 22, och med en lutealfas på 17-18 dagar så skulle bim isf istället bli 22 eller 23 oktober. Vågar inte hoppas att jag är gravid...Planen blir att vänta veckan ut innan jag testar mig, om jag inte skulle få några tydliga symptom.
Ett negativt test imorse med cb digital.. Bim-4. Jag VEEET att det kan vara lite tidigt, men BESVIKELSEN?! Någon som har en fin erfarenhet av att ha fått totalnegativa test vid den här tidpunkten men ändå varit gravid...? ;)
Om man vill testa så tidigt som möjligt, när är tidigast man kan testa och vilket test rekommenderar ni/är mest pålitligt?
Testade med predictor ? I lördags morse.
Bim -4
Ena är svagare och fotad efter 4 minuter
Den andra är 1 timme senare.
Ett negativt test imorse med cb digital.. Bim-4. Jag VEEET att det kan vara lite tidigt, men BESVIKELSEN?! Någon som har en fin erfarenhet av att ha fått totalnegativa test vid den här tidpunkten men ändå varit gravid...? ;)
Vaknade av att jag mådde illa och har mätt illa 2h nu. Hade ägglossning ngn gång mellan ons-fre. Har inte testat med ägglossningstester men hade sex varje dag förra veckan. Är det inte lite tidigt om jag skulle vara gravid? Är jag skengravid? Eller sjuk? Haha
Inget tillstymmelse till streck på äl+10, men ett tydligt, inte jättestarkt men tydligt, streck på äl+11! :D vet ej vad för slags bim riktigt. Läste att hormonnivåerna fördubblas varannan dag. Håller tummarna för dig!
Tack :)
Lite nervös.. Länge sen sist!