Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Bim idag.ingen mens i sikte. Har inte hunnit ta något test. Får göra det imorgon bitti. Jag hoppas verkligen på denna månaden.
ÄL+6 här (BIM-7) idag. Har molvärk men svårt att avgöra om det är sån värk som jag hade senaste graviditeten såhär tidigt, eller om det är inför kommande mens. Brukar iofs inte ha mensvärk innan mensen verkligen kommer, men i förra cykeln hade jag det också såhär tidigt (första försöket efter MA), så har inte mycket att gå på liksom... Jaja, får se om andra tecken åt nåt håll dyker upp kommande dagar! Jag har tänkt hålla mig från att testa tills på onsdag eller torsdag! Då är det BIM-4 eller 3 och då skulle jag ju kunna lita på testet :)
Om man vill testa så tidigt som möjligt, när är tidigast man kan testa och vilket test rekommenderar ni/är mest pålitligt?
Äl +7 och gjorde test idag. Lade upp bilden i annan tråd men testar här också. Inga symtom förutom en jämn temp.
Någon mer som kan ana något?
(Någon som vet varför bilden alltid blir felvänd?)

Testade med predictor ? I lördags morse.
Bim -4

Ena är svagare och fotad efter 4 minuter
Den andra är 1 timme senare.
Fick positivt ÄL test fredag eftermiddag! Igår kände jag massa älvärk och även idag. Vi har fått till det alla dagar från en vecka tillbaka förutom just igår(typiskt). Men både förrigår och idag har vi myst lite.
Dessutom så hade tempen inte gått upp imorse så kanske äl skedde inatt eller nu idag? Man kan väl ha ont innan själva ägget släpps?
Vad tror ni om chanserna även fast vi missade igår? Försöker tänka positivt..
Med tanke på att det finns flera som blivit gravida av endast ett oskyddat samlag så tror jag inte det gör något att ni missade igår. Min dotter är gjord antingen flera dagar före eller dagen efter ÄL så man kan aldrig veta. Spermier är ju i många fall lite tåligare än ägget. ;)
Fick positivt ÄL test fredag eftermiddag! Igår kände jag massa älvärk och även idag. Vi har fått till det alla dagar från en vecka tillbaka förutom just igår(typiskt). Men både förrigår och idag har vi myst lite.
Dessutom så hade tempen inte gått upp imorse så kanske äl skedde inatt eller nu idag? Man kan väl ha ont innan själva ägget släpps?
Med tanke på att det finns flera som blivit gravida av endast ett oskyddat samlag så tror jag inte det gör något att ni missade igår. Min dotter är gjord antingen flera dagar före eller dagen efter ÄL så man kan aldrig veta. Spermier är ju i många fall lite tåligare än ägget. ;)
Tack för svar! Får nu vänta 2 veckor innan vi vet vad som hänt då.. det var första gången med äl test och äl föll in på dag 17/18 vilket jag absolut inte trodde. Så nu när vi ändå täckt in hyfsat bra har jag höga förhoppningar!
Hoppas på en juli bebis :)