Bim oktober 2016
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Någon med Bim i Oktober? Blev försenad Mens i augusti så det blev att min nästa Bim är i oktober istället. Så välkomna ni som kämpar för ett plus och låt oss att följas åt.
Då jag haft otroligt ömma bröst.. Har fått ha bara en mjuk sportBH i en storlek för stor sedan ÄL+3 för att klara av de ens, o ändå haft galen "smärta" i brösten så har jag tänkt att de finns en chans.
Till i natt då värken/de ömma har iprincip försvunnit helt. Brösten är inte längre stora o fasta, ådrorna på sidorna av brösten har gått in o gömt sig igen o de ömma känns knappt...
De end tecken som jag verkligen kunnat säga inte är ett falsk tecken är nu borta, o jag tror inte alls längre att de finns en chans att de blev något denna månaden...
Är på ÄL+9... Suck! :/
Det stämmer, att Äl testen ska vara positiva. Men å andra sidan så kan ju det vara för tidigt för att testet ska kunna uppfatta höjningen av hormonet. Det gör ju att testet visar negativt. Jag är inget proffs eller så men tycker inte att du ska slänga in handduken riktigt än. Det kan visa positivt om några dagar. Men denna eviga väntan är olidlig och tar över hela ens liv. Hahahaha, men det är otroligt svårt och tänka på något annat.
Jag känner med er, våra kom till på första resp 3:e försöket.
Vi lyckades i April på 3:e försöket, fick MA som upptäcktes på RUL. Liten hade lämnat oss i vecka 16. SÅ nu försöker vi igen. Nervöst och pirrigt samtidigt, man vill ju gärna plussa och väntan är galet frustrerande.... Vänta på ÄL,Vänta på symptom, vänta på BIM... Vänta vänta vänta.
Jag känner med er, våra kom till på första resp 3:e försöket.
Vi lyckades i April på 3:e försöket, fick MA som upptäcktes på RUL. Liten hade lämnat oss i vecka 16. SÅ nu försöker vi igen. Nervöst och pirrigt samtidigt, man vill ju gärna plussa och väntan är galet frustrerande.... Vänta på ÄL,Vänta på symptom, vänta på BIM... Vänta vänta vänta.
Då jag haft otroligt ömma bröst.. Har fått ha bara en mjuk sportBH i en storlek för stor sedan ÄL+3 för att klara av de ens, o ändå haft galen "smärta" i brösten så har jag tänkt att de finns en chans.
Till i natt då värken/de ömma har iprincip försvunnit helt. Brösten är inte längre stora o fasta, ådrorna på sidorna av brösten har gått in o gömt sig igen o de ömma känns knappt...
De end tecken som jag verkligen kunnat säga inte är ett falsk tecken är nu borta, o jag tror inte alls längre att de finns en chans att de blev något denna månaden...
Är på ÄL+9... Suck! :/
Tack för peppen!!
Kände verkligen hur musten gick ur mig i morse när de känts som de släppt.
De är som du skriver, fortfarande något ömt, men inte alls som dagarna nu innan...
Bara känns så konstigt om de skulle vara något, varför är de inte lika hårda o runda o ömma längre då? Vad hände... :S
Idag har jag vanlig BH på mig igen, dom känns ju än... men så långt ifrån tidigare dagar.
Men du har haft andra känningar under tiden med va?
Halloooooooo (igen)
Jättekonstigt... Kan man påverka själv sin mens??? Om man verkligen inte vill att den ska komma? Fick mens i förrgår och i går kväll tog den slut??? Två dagar?
Min mens har vart jättesparsam, de hade räckte med trodskydd?! För tampongen va knappt blodig. Brukar ha mens i 7 dagar!!!'? Vad är detta??
Tog ju ett grav test bim-1 och eftersom "mensen??!" Kom på bim har jag inte tagit något mer...
Med mitt första barn hade jag ingen mens så här.. Kan jag vata gravid ändå? Eller vad händer med kroppen???
Precis samma här! Bim +3, negativa graviditetstest, dock ett jättesvagt streck på äl-test igår, idag rosa flytning... Förvirrad! Vill bara få mens nån gång, om det nu är så att jag inte är gravid!