• t123

BF juni 2017

Hej! Här kan vi väl samlas, vi med BF i juni 2017? Jag plussade idag, det är flera dagar innan BIM så än så länge kanske vi inte är så många här, men fyll gärna på allt eftersom! :) 

För mig blir BF runt 4/6 tror jag, det är mitt andra barn och jag är 26 år. Berätta gärna om er också! :)

• Svar på tråden BF juni 2017
  • Cirrban

Grattis till er alla! :)

Jag plussade för 3 veckor sedan och har bf 9 juni 2017.

Det är mitt första barn och det känns helt overkligt!

Mitt illamående började förra veckan och det är så sjukt jobbigt!

Jag bor i Gävle , några fler som gör det?

• LinneaM93

Grattis! Bor själv i Finland :) och just det ja, är 23 år. första barnet, är jätte rädd för missfall nu när man ställt in sig på detta...

• Jn1
    Cirrban skrev 2016-10-17 11:01:58 följande:

Grattis till er alla! :)

Jag plussade för 3 veckor sedan och har bf 9 juni 2017.

Det är mitt första barn och det känns helt overkligt!

Mitt illamående började förra veckan och det är så sjukt jobbigt!

Jag bor i Gävle , några fler som gör det?

Grattis! Plussade också för 3 veckor sen, bf 4 juni :) blir första för oss med! Jag ska förmodligen flytta till killen i Sandviken, är dock inte Gälve men inte långt därifrån! :)
  • jessi84
    mamamallan skrev 2016-10-17 12:19:14 följande:

Lämnar er nu efter tidigt missfall i vecka 5. Önskar er all lycka! <3

:(

Lycka till nästa gång.
  • LinneaM93
    mamamallan skrev 2016-10-17 13:19:14 följande:

Lämnar er nu efter tidigt missfall i vecka 5. Önskar er all lycka! <3

:( kram! Nästa gång lyckas det!
  • CarinElisabeth

Hej allihopa! Stort grattis till alla plustecken :)

Plussade igår och kräktes på tunnelbanan imorse.... Det var bara att vända om och gå hem till sängen. Första barnet som blev till på första försöket, hur vanligt är det?

Jag har dock varit gravid tidigare, tog då det svåra beslutet att göra en abort. Då var jag extremt illamående, fick åka till akuten och få dropp (det var givetvis inte därför jag gjorde en abort) och var sjukskriven. Nu är jag bara 4 veckor+1 dag men mår redan jätteilla. Finns det fler extremillamående där ute? Finns det mvc och bm i Stockholm som ni särskilt kan rekommendera ?

• LinneaM93
    CarinElisabeth skrev 2016-10-17 13:57:49 följande:

Hej allihopa! Stort grattis till alla plustecken :)

Plussade igår och kräktes på tunnelbanan imorse.... Det var bara att vända om och gå hem till sängen. Första barnet som blev till på första försöket, hur vanligt är det?

Jag har dock varit gravid tidigare, tog då det svåra beslutet att göra en abort. Då var jag extremt illamående, fick åka till akuten och få dropp (det var givetvis inte därför jag gjorde en abort) och var sjukskriven. Nu är jag bara 4 veckor+1 dag men mår redan jätteilla. Finns det fler extremillamående där ute? Finns det mvc och bm i Stockholm som ni särskilt kan rekommendera ?

Oj! Vi är ungefär lika långt i grav, jag är 4+3 about. Men jag mår inte illa alls? (Knackar på trä!!). Har också gjort en abort 2013, ich har nycket starkare symptom nu än då! Jag har som sagt inget illamående, men har haft galet ont i min bröst o två veckor, frossa, ont i nedre magen och humörsvängar deluxe. Känns konstigt att de kommer så tidigt :D
  • Fru89
    Smultronblomman14 skrev 2016-10-17 06:05:09 följande:

Hej jag plussade idag beräknad 21/6 med mitt andra barn, är 26år gammal. Våran dotter blir 3 i februari och ska nu bli storasyster om allt går vägen ????. Mår ni andra bra ännu? Inget illamående eller andra tecken?

Hittills har jag mått bra. Förutom ömma bröst/bröstvårtor, molvärk, stick/hugg i magen och mer trött än vanligt. Idag på lunchen började jag dock ana att illamåendet kan vara på väg då maten inte alls smakade och jag fick inte i mig allt. Är i vecka 7 (6+2)
Svar på tråden BF juni 2017