• t123

BF juni 2017

Hej! Här kan vi väl samlas, vi med BF i juni 2017? Jag plussade idag, det är flera dagar innan BIM så än så länge kanske vi inte är så många här, men fyll gärna på allt eftersom! :) 

För mig blir BF runt 4/6 tror jag, det är mitt andra barn och jag är 26 år. Berätta gärna om er också! :)

• Svar på tråden BF juni 2017
  • mininiss

Hej på er tjejer! Nästan alla mina symtom är bort förutom ont i brösten behöver jag vara orolig och så är jag gasig och svullen mage är så rädd :(

• Lilla_pyret
    Karesse skrev 2016-10-16 19:14:04 följande:

Har plussat nu i veckan. Har PCOS och fått remiss för IVF efter flera år av försök så visar jag plötsligt gravid på naturlig väg.. Är helt paff och såklart livrädd att det inte kommer hålla hela vägen men än är jag här.
    Har inte berättat för någon mer än min sambo, han vill vänta tills ultraljud.. därför har jag ingen att prata med om alla upplevelser och hur det ska kännas. Är nyss fylld 28, inga tidigare barn.. följer gärna denna tråd :)

Grattis till graviditeten, det kommer nog gå Jättebra för er nu när ni blev gravida på naturlig väg ändå! :)
  • Smultronblomman14

Hej jag plussade idag beräknad 21/6 med mitt andra barn, är 26år gammal. Våran dotter blir 3 i februari och ska nu bli storasyster om allt går vägen ????. Mår ni andra bra ännu? Inget illamående eller andra tecken?

• mammasusan
    Smultronblomman14 skrev 2016-10-17 06:05:09 följande:

Hej jag plussade idag beräknad 21/6 med mitt andra barn, är 26år gammal. Våran dotter blir 3 i februari och ska nu bli storasyster om allt går vägen ????. Mår ni andra bra ännu? Inget illamående eller andra tecken?

Hej, grattis :). Jag mår för bra tycker jag, hade illamående & ömma bröst veckan före mitt plus, nu har jag nog inga symptom alls . Tänkte köpa ett nytt test idag.....bf 22/6
    A 27/6-06, V 26/4-09, G 26/10-14
  • enilorac81
    Cocostoffsan skrev 2016-10-16 19:33:33 följande:

Ni som har fler barn sen tidigare, känner ni mer molvärk än under första graviditeten?

Jag känner inte så mycket än, väntar 3:an - men har BF 26/6 - så kanske om 1-2 veckor kommer mer molvärk. Hur många barn har du?
  • Maddis94444
    Fru89 skrev 2016-10-16 19:50:49 följande:

Vad använder ni för gravidapp/-ar?

Jag använder Gravid och Baby, tycker den var bäst :)
  • Oktober23
    Smultronblomman14 skrev 2016-10-17 06:05:09 följande:

Hej hej. Vad roligt att vi har samma bf datum. Olika sidor säger att jag har mellan 20-21 juni. Hade varit roligt att följas åt. Jag har molande värk, hunger, lite kliande bröstvårtor och större bröst. Detta är mitt första barn, jättespännande.
  • LinneaM93

Hej! Är ny här så förstår inget av Familjeliv ännu. Plussade i fredags -2 bim. Bf 23-24.6. Nervös!

Svar på tråden BF juni 2017