BF juni 2017 STHLM
Hej.! Tänkte starta en tråd för alla oss som väntar första barnet och bor i Sthlm och har BF i juni 2017. Någon mer än jag som är i samma sits? :D
Hej.! Tänkte starta en tråd för alla oss som väntar första barnet och bor i Sthlm och har BF i juni 2017. Någon mer än jag som är i samma sits? :D
Ja :)
Aha okej! Ja men precis, så var det sist för mig iallafall när jag fick kallelsen hem så det stämmer nog rätt bra! :)
Tack! Ja jag hoppas allt går bra den här gången, men det känns annorlunda mot sist så jag väljer att tolka det som något positivt till dess att någon annan motbevisar det :)
Vill ni så kan jag starta en dold grupp på Facebook för oss gravida i Sthlm. Ni kan lägga till mig som vän på FB så lägger jag in er i gruppen :) Elin hermansson, stort leende,blond tjej.
Ååh va roligt att nån från Haninge också är med i tråden
När har ni andra fått komma på första besöket till barnmorskan? Jag fick tid 6/12 då jag är i vecka 10+5. Det känns så extremt långt fram. Skulle gärna ha velat göra ett tidigt ultraljud också vilket många vekar få göra. Känner mig väldigt besviken...
Vilken MVC har ni valt?
När har ni andra fått komma på första besöket till barnmorskan? Jag fick tid 6/12 då jag är i vecka 10+5. Det känns så extremt långt fram. Skulle gärna ha velat göra ett tidigt ultraljud också vilket många vekar få göra. Känner mig väldigt besviken...
Vilken MVC har ni valt?