BF juni 2017 STHLM
Hej.! Tänkte starta en tråd för alla oss som väntar första barnet och bor i Sthlm och har BF i juni 2017. Någon mer än jag som är i samma sits? :D
Hej.! Tänkte starta en tråd för alla oss som väntar första barnet och bor i Sthlm och har BF i juni 2017. Någon mer än jag som är i samma sits? :D
När har ni andra fått komma på första besöket till barnmorskan? Jag fick tid 6/12 då jag är i vecka 10+5. Det känns så extremt långt fram. Skulle gärna ha velat göra ett tidigt ultraljud också vilket många vekar få göra. Känner mig väldigt besviken...
Vilken MVC har ni valt?
Åh nu känns det så bra!!
Hjärtat slog snabbt och allt såg bra ut, känns sååååå skönt! ????????
Blev dessutom bara flyttad en dag bakåt från det jag tidigare haft, så v. 8 nu och går in i 9 imorgon.
Alltså v.7+6 idag. Det var en sån lättnad när vi fick höra att hon såg att det levde och såg bra ut sen när man själv såg hjärtat, wow!
Hälsosamtal känns trevligt men inte nödvändigt för mig. Då kanske inte v 10+6 är så sent ändå. Det är ju bara en vecka efter dig :) En vecka känns dock som en evighet när man är orolig för hur det lilla pyret mår. Ska överlägga med maken om vi ska göra ett UL privat. Kanske kan vara värt bara för att lugna nerverna lite.
Åh nu känns det så bra!!
Hjärtat slog snabbt och allt såg bra ut, känns sååååå skönt! ????????
Blev dessutom bara flyttad en dag bakåt från det jag tidigare haft, så v. 8 nu och går in i 9 imorgon.
Alltså v.7+6 idag. Det var en sån lättnad när vi fick höra att hon såg att det levde och såg bra ut sen när man själv såg hjärtat, wow!
Jag har inte haft så mycket symptom men i fredags var det som att någon tryckte på en knapp och mina bröst blev jättespända och ömma. Undrar var det här ska sluta...Men jag ska väl vara glad att jag inte har så många andra krämpor än. Vecka 5+4 idag.