• Starletz

BF juni 2017 STHLM

Hej.! Tänkte starta en tråd för alla oss som väntar första barnet och bor i Sthlm och har BF i juni 2017. Någon mer än jag som är i samma sits? :D

• Svar på tråden BF juni 2017 STHLM
  • Lilla_pyret
    Smlan skrev 2016-10-31 10:16:35 följande:
    Underbart att höra! Jag längtar efter att få se det lilla pyret där inne :)
    Ja åh tack! :) ja var verkligen så häftigt!
  • Lilla_pyret

Åh nu har jag fått kallelsen till mitt kub-test! Blev kallad till 25 november, så bara 2 veckor kvar. Känns så overkligt att vi inom 2 veckor ska få se det lilla pyret igen! :)

• Lillsolan

Hej på er

Har gått in i v9 nu och undrar hur ni andra mår i gruppen? Själv mår jag bra, kanske för bra oroar jag mig för. Brösten är fortfarande ömma, värken i livmodern är mindre men fortfarande där. Är inte tröttare än normalt ( är dock ofta trött av mig) och inget illamående hittills. Hungern är väl större och det blir minst två kissbesök på natten. Ska på ul i nästa vecka för att se om det finns ngt i magen, detta.pga min oro för MA som jag fick senast jag var gravid samt se om det är en eller två i magen , då kommer jag ha gått in i v 10.

• vonkkan
    Lilla_pyret skrev 2016-11-10 22:31:44 följande:

Åh nu har jag fått kallelsen till mitt kub-test! Blev kallad till 25 november, så bara 2 veckor kvar. Känns så overkligt att vi inom 2 veckor ska få se det lilla pyret igen! :)

Nej vad spännande! Det är ju jättesnart! Vilken vecka kommer du vara i då? Jag undrar om man får med sig en bild från kub UL från sös?

Jag har tid för inskrivning på torsdag längtar såååå mycket, fastän jag inte ens får se den då x)
  • juli17

hej :) finns någon facebook grupp för detta eller kör ni här bara? :)

• Lilla_pyret
    vonkkan skrev 2016-11-13 17:29:53 följande:
    Nej vad spännande! Det är ju jättesnart! Vilken vecka kommer du vara i då? Jag undrar om man får med sig en bild från kub UL från sös?

Jag har tid för inskrivning på torsdag längtar såååå mycket, fastän jag inte ens får se den då x)
    Jaa helt galet! Känns verkligen som att det är supersnart! :) kommer vara i v. 13 då (12+1)
    De jag känner som har barn har fått med sig bild från kub på SöS så det längtar jag efter!
    Åh men vad roligt ändå med inskrivning nu snart för dig! Sen kommer allt gå fort! :)
  • Starletz
    juli17 skrev 2016-11-13 22:22:20 följande:

hej :) finns någon facebook grupp för detta eller kör ni här bara? :)

Mejla mig på Elin.starletz@hotmail.com så kan jag lägga till dig i vår hemliga FB grupp :)
  • vonkkan
    Lilla_pyret skrev 2016-11-14 07:18:33 följande:

Jaa helt galet! Känns verkligen som att det är supersnart! :) kommer vara i v. 13 då (12+1)

De jag känner som har barn har fått med sig bild från kub på SöS så det längtar jag efter!

Åh men vad roligt ändå med inskrivning nu snart för dig! Sen kommer allt gå fort! :)

Okej vad kul då ligger jag en vecka efter dig ungefär :)

Ja åh vad bra, sambon trodde inte det! Så det var kul att höra!
  • Smlan
    Starletz skrev 2016-11-14 18:26:28 följande:
    Mejla mig på [email protected] så kan jag lägga till dig i vår hemliga FB grupp :)
    Hej! Jag mailar dig jag också. Visst kan ingen se att jag är med i gruppen? Man blir ju så nojig när det är så pass tidigt.
  • Starletz
    Smlan skrev 2016-11-21 11:08:25 följande:
    Hej! Jag mailar dig jag också. Visst kan ingen se att jag är med i gruppen? Man blir ju så nojig när det är så pass tidigt.
    Hej! Nej den är hemlig så ingen ser om man blir medlem, och man kan heller inte söka efter den. Endast jag kan lägga till medlemmar :)
Svar på tråden BF juni 2017 STHLM