BF juni 2017 STHLM
Hej.! Tänkte starta en tråd för alla oss som väntar första barnet och bor i Sthlm och har BF i juni 2017. Någon mer än jag som är i samma sits? :D
Hej.! Tänkte starta en tråd för alla oss som väntar första barnet och bor i Sthlm och har BF i juni 2017. Någon mer än jag som är i samma sits? :D
Åh nu har jag fått kallelsen till mitt kub-test! Blev kallad till 25 november, så bara 2 veckor kvar. Känns så overkligt att vi inom 2 veckor ska få se det lilla pyret igen! :)
Hej på er
Har gått in i v9 nu och undrar hur ni andra mår i gruppen? Själv mår jag bra, kanske för bra oroar jag mig för. Brösten är fortfarande ömma, värken i livmodern är mindre men fortfarande där. Är inte tröttare än normalt ( är dock ofta trött av mig) och inget illamående hittills. Hungern är väl större och det blir minst två kissbesök på natten. Ska på ul i nästa vecka för att se om det finns ngt i magen, detta.pga min oro för MA som jag fick senast jag var gravid samt se om det är en eller två i magen , då kommer jag ha gått in i v 10.
Åh nu har jag fått kallelsen till mitt kub-test! Blev kallad till 25 november, så bara 2 veckor kvar. Känns så overkligt att vi inom 2 veckor ska få se det lilla pyret igen! :)
hej :) finns någon facebook grupp för detta eller kör ni här bara? :)
hej :) finns någon facebook grupp för detta eller kör ni här bara? :)
Jaa helt galet! Känns verkligen som att det är supersnart! :) kommer vara i v. 13 då (12+1)
De jag känner som har barn har fått med sig bild från kub på SöS så det längtar jag efter!
Åh men vad roligt ändå med inskrivning nu snart för dig! Sen kommer allt gå fort! :)