BF juni 2017 STHLM
Hej.! Tänkte starta en tråd för alla oss som väntar första barnet och bor i Sthlm och har BF i juni 2017. Någon mer än jag som är i samma sits? :D
Hej.! Tänkte starta en tråd för alla oss som väntar första barnet och bor i Sthlm och har BF i juni 2017. Någon mer än jag som är i samma sits? :D
MVC kan göra tidiga VUL och hjärtat tickar på fint från ca vecka 6! :) själv går jag in i v. 7 imorgon/onsdag beroende på app och ska till MVC på onsdag. Där skulle jag prata med min barnmorska för att boka in tidigt VUL för att säkerställa att graviditeten löper som den ska och för att minska min oro sen sist!
Tror med tanke på dina känslor/symptom att det verkar vara som det ska nu iallafall! :)
Jag har fått tid hos mvc nu. Ska dit på inskrivning 9november (V.10 då) Mamma Mia i Solna. Hoppas dom är bra :)
Jag har fått tid hos mvc nu. Ska dit på inskrivning 9november (V.10 då) Mamma Mia i Solna. Hoppas dom är bra :)
Jag hoppar in! Är i vecka 7 (första graviditeten) och bor i västerort! :) Ringde BM har
För några dagar sedan och fick tid för inskrivning i morgon. Blev lite chockad då det är så himla tidigt och tänkte att det kanske är hälsosamtal. Men hon betonade verkligen inskrivning :(
Hej!
Hoppar in här. Är 32 med sambo söder om stan och det här är min allra första graviditet. Plussade för 3 dagar sen, allt känns jättekul och jättenervöst på samma gång. Är ganska nojig som person överlag men ska försöka sitta i båten och bara åka med. :)
Hejsan! :D Jag gick precis in i v14 och längtar till April då vi tror att den lille kommer. Har börjat få fogvärkar i rumpan och senaste veckan mådde jag riktigt illa :( Men hoppas på att få gå in i en lugn 2a trimester. Hur mår ni andra? :)