• ahjltg93

BIM December 2016

Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December? 

För oss blir det första försöket, andra barnet.

• Svar på tråden BIM December 2016
  • fruthomsen
    Yv1 skrev 2016-12-16 20:58:05 följande:

Hoppar in här.. va med i oktobertråden men tyvärr inget. Nu tog jag ett test för 1h sen (bim idag) testet visade så här: någon???? Ej morgonurin... vågar man hoppas???

Väldigt positivt det där. Grattis :)
  • Livetsgång
    Evasonja skrev 2016-12-16 16:34:26 följande:

Jag vill jätte gärna vara med i en fb grupp. Har skickat PM här på fl men inte fått svar :( vill inte gå ut med namn i tråden då jag inte vill att någon vän/famil ska veta :)

Gällande fb så höll gruppen inte länge och fick ej tag på medlemmar nog så vi valde att fortsätta på fl istället :)
  • Livetsgång
    Yv1 skrev 2016-12-16 20:58:05 följande:

Hoppar in här.. va med i oktobertråden men tyvärr inget. Nu tog jag ett test för 1h sen (bim idag) testet visade så här: någon???? Ej morgonurin... vågar man hoppas???

Det är ju utan tvekan positivt :)

GRATTIS.

Vilken styrka hcg mäter dom?

För om det är din bim idag så skulle jag våga mig på att be dig köpa digitalt faktiskt.

Samtidigt va inte oroad eller rädd om blödning nu kan visa sig också eller dylikt det är normalt i början vid datum vid beräknad bim i början av graviditet då kroppen ännu ej fatta där skapats en solstråle :)
  • metaphor

BIM idag. läskigt med höjningen. konstigt att den gick ner igår om det skulle vara så att jag bär på ett litet hjärta i magen. Har mindre ont än vad jag brukar ha.... men jag tror ju varje månad att jag är gravid, men sen kommer BIM och morgontemperaturen bjuder på sänkning. trodde ju att så var fallet igår. men tydligen inte... :P man vill ju tro att jag haft en sån där omtalad "implantationsdip" men vem vet... vi är inne på tionde försöket så jag vågar knappt hoppas längre. 

Haft sån frossa då & då och sömnproblem denna månad. varvat med kass mage å så. men har ganska ont i magen nu så mensen kommer nog snart. :)

Hoppas att ni andra får en trevlig julklapp!! ;) 
  • polly82

Wow, så många plus det blivit denna månaden!! Stort grattis till er alla <3
    Själv har jag ÄL i dagarna och vi är på semester och njuter max! Så denna gången hoppas jag lite extra att det tar sig... ;)

• heavensent

Hrj på er! Tog nyss detta test i morse. Visst är det positivt? Begynnande iaf? Jag har inte känt mug gravid alls men sen när mensen uteblev i tisdags på lucia började jag smått känna ömma bröst och molvärk som stegrat. Blir galen på om det är inbillning alltihopa innan man vet. Hade ett MA i höstas som tog mig hårt så det är skrämmande alltihopa. Vågar man hoppas?

• JeNnZz89
    heavensent skrev 2016-12-17 08:24:00 följande:

Hrj på er! Tog nyss detta test i morse. Visst är det positivt? Begynnande iaf? Jag har inte känt mug gravid alls men sen när mensen uteblev i tisdags på lucia började jag smått känna ömma bröst och molvärk som stegrat. Blir galen på om det är inbillning alltihopa innan man vet. Hade ett MA i höstas som tog mig hårt så det är skrämmande alltihopa. Vågar man hoppas?

Ser ut som ett svagt pluss

Hoppas!

Prova igen om nån dag :)
  • HoppasPåEnTill

Jag fattar verkligen inte.
    I förrgår när jag testade så blinkade clearblue 4-dagar. 2-dagars var negativt. Antog att det betydde att ÄL var på G.
    Både igår och idag visade det samma.

Det konstiga är att cervix var nere och öppen i förrgår. Det är den inte nu.

Någon som har någon idè?
    Är det någon vits att göra ett försök idag?

Svar på tråden BIM December 2016