BIM December 2016
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag skulle nog säga att du vågar hoppas!! 
Hoppar in här.. va med i oktobertråden men tyvärr inget. Nu tog jag ett test för 1h sen (bim idag) testet visade så här: någon???? Ej morgonurin... vågar man hoppas???
Jag vill jätte gärna vara med i en fb grupp. Har skickat PM här på fl men inte fått svar :( vill inte gå ut med namn i tråden då jag inte vill att någon vän/famil ska veta :)
Hoppar in här.. va med i oktobertråden men tyvärr inget. Nu tog jag ett test för 1h sen (bim idag) testet visade så här: någon???? Ej morgonurin... vågar man hoppas???

Wow, så många plus det blivit denna månaden!! Stort grattis till er alla <3
Själv har jag ÄL i dagarna och vi är på semester och njuter max! Så denna gången hoppas jag lite extra att det tar sig... ;)
Hrj på er! Tog nyss detta test i morse. Visst är det positivt? Begynnande iaf? Jag har inte känt mug gravid alls men sen när mensen uteblev i tisdags på lucia började jag smått känna ömma bröst och molvärk som stegrat. Blir galen på om det är inbillning alltihopa innan man vet. Hade ett MA i höstas som tog mig hårt så det är skrämmande alltihopa. Vågar man hoppas?

Hrj på er! Tog nyss detta test i morse. Visst är det positivt? Begynnande iaf? Jag har inte känt mug gravid alls men sen när mensen uteblev i tisdags på lucia började jag smått känna ömma bröst och molvärk som stegrat. Blir galen på om det är inbillning alltihopa innan man vet. Hade ett MA i höstas som tog mig hårt så det är skrämmande alltihopa. Vågar man hoppas?
ÄL+10
Metall smak i munnen imorse
Hoppas verkligen denna månad blir ett pluss
Jag fattar verkligen inte.
I förrgår när jag testade så blinkade clearblue 4-dagar. 2-dagars var negativt. Antog att det betydde att ÄL var på G.
Både igår och idag visade det samma.
Det konstiga är att cervix var nere och öppen i förrgår. Det är den inte nu.
Någon som har någon idè?
Är det någon vits att göra ett försök idag?