• ahjltg93

BIM December 2016

Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December? 

För oss blir det första försöket, andra barnet.

• Svar på tråden BIM December 2016
  • Sally8585
    Sally8585 skrev 2016-12-12 06:42:13 följande:

Mitt var starkare än kontroll igår morse och igår em och idag nu på morgonen.. har tagit ett. Kan tycka mig se någog svagt. Men tempar också och tempen är inte hög som den borde vara vid grav. Så jag antar att jag har en låbg ägglossning då :P

Så ser de ut..
  • Hallonfrossa
    Sally8585 skrev 2016-12-12 06:42:13 följande:

Mitt var starkare än kontroll igår morse och igår em och idag nu på morgonen.. har tagit ett. Kan tycka mig se någog svagt. Men tempar också och tempen är inte hög som den borde vara vid grav. Så jag antar att jag har en låbg ägglossning då :P

Äl test reagerar ju på alla typer av hormoner så de kan vara allt från äl, graviditet till mens.

Vi hoppas på antingen äl eller att du är.gravid :)

Ska du testa något mer?
  • Sally8585
    Hallonfrossa skrev 2016-12-12 06:47:13 följande:

Äl test reagerar ju på alla typer av hormoner så de kan vara allt från äl, graviditet till mens.

Vi hoppas på antingen äl eller att du är.gravid :)

Ska du testa något mer?

Jo jag vet :) antingen är det äl eller mens tror jag :) testar väl kanske efter denna vecka. Har ju inte bim förens om länge om det är så att jag har äl nu. Annars har jag bim om ca 1 vecka då jag trodde jag hade äl 30/11 haha!
  • Kåtisroinen

BIM-2 idag, testade nyss men väldigt negativt. Är väl bara att acceptera att det inte blir något för mig denna månad :'(

• Madfih072

Bim idag men ingen mens. Inte symtom på varken det eller graviditet... har den inte kommit och gjort sig känd innan onsdag så blir det test. Jag är ingen sån som testar i onödan utan tänker att det lär man ju märka ;) Men tänker att den dyker in snart!

• Hallonfrossa
    Sally8585 skrev 2016-12-12 06:51:40 följande:

Jo jag vet :) antingen är det äl eller mens tror jag :) testar väl kanske efter denna vecka. Har ju inte bim förens om länge om det är så att jag har äl nu. Annars har jag bim om ca 1 vecka då jag trodde jag hade äl 30/11 haha!

Man vet ju aldrig :)

Hehe ja det är lite skillnad men skönt att du åtminstone fick utslag på testet :)

Mina tog slut lagom till min stegring började så fick aldrig det där klockrena testet, går efter temp i stället :)
  • 87mli
    Kåtisroinen skrev 2016-12-12 07:05:47 följande:

BIM-2 idag, testade nyss men väldigt negativt. Är väl bara att acceptera att det inte blir något för mig denna månad :'(

Mitt blev totalblankt innan bim, på bim-dagen var det suupersvagt och sen dagen efter visade det digitala tydligt gravid. Så inte kört än
  • Nykär15
    Sally8585 skrev 2016-12-12 06:51:40 följande:
    Fast om du hade ÄL 30/11 så har du ju BIM på onsdag? Alltså är du på BIM-2. Jag tror att du är gravid! Ser nåt på ditt grav.test och tycker du ska ta ett till snart :)
Svar på tråden BIM December 2016