BIM December 2016
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Mitt var starkare än kontroll igår morse och igår em och idag nu på morgonen.. har tagit ett. Kan tycka mig se någog svagt. Men tempar också och tempen är inte hög som den borde vara vid grav. Så jag antar att jag har en låbg ägglossning då :P

Mitt var starkare än kontroll igår morse och igår em och idag nu på morgonen.. har tagit ett. Kan tycka mig se någog svagt. Men tempar också och tempen är inte hög som den borde vara vid grav. Så jag antar att jag har en låbg ägglossning då :P
Äl test reagerar ju på alla typer av hormoner så de kan vara allt från äl, graviditet till mens.
Vi hoppas på antingen äl eller att du är.gravid :)
Ska du testa något mer?
BIM-2 idag, testade nyss men väldigt negativt. Är väl bara att acceptera att det inte blir något för mig denna månad :'(
Bim idag men ingen mens. Inte symtom på varken det eller graviditet... har den inte kommit och gjort sig känd innan onsdag så blir det test. Jag är ingen sån som testar i onödan utan tänker att det lär man ju märka ;) Men tänker att den dyker in snart!
Jo jag vet :) antingen är det äl eller mens tror jag :) testar väl kanske efter denna vecka. Har ju inte bim förens om länge om det är så att jag har äl nu. Annars har jag bim om ca 1 vecka då jag trodde jag hade äl 30/11 haha!
BIM-2 idag, testade nyss men väldigt negativt. Är väl bara att acceptera att det inte blir något för mig denna månad :'(
Jag testade idag på BIM och det visade negativt. Det var som jag trodde