BIM December 2016
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag plussade idag på BIM trots tokblankt för två dagar sedan. Jag är i shock!
Har inte varit aktiv i tråden på några dagar och vad roligt det är att få läsa om flera pluss :)
Själv väntar jag med spänning och får tyvärr göra det fram till julafton.
Har äl idag el imorgon och bim 25:e. Det har ökat och molat i ett par dagar i ena äggstocken vilket det gör runt äl, men inga direkta flytningar ännu vilket jag brukar få.
Vi myser på jag och gubben igår kom vi hem efter ett dygn på hotell där vi varit på spa, ätit julbord och bara fått vara man och fru :) Vi är så spända på att se om det tar sig och det känns sååå långt till julafton!
Tanken är att testa på julafton för att vi förhoppningsvis kommer få en väldigt fin julklapp :) Få se om jag kan hålla mig... troligtvis inte *Hihi* När jag vänta mellanbarnet (har 3 barn), då fick jag svagt pluss 5 dagar före bim. Jag tog sen ett som blev starkare ett par dagar efter. Detta var teststicka från Testlagret jag använde då.
Hur tidigt har du lyckats få pluss?

Äl+11 och idag måste jag tro på de där strecket jag tyckte mig se igår :D
Super grattis
Hej! Hur länge kan man ha fullt utslag på äl-tester innan det börjar minska?
Vet inte riktigt generellt men jag kan ibland ha haft två dagar! Men då är det oftast starkare än kontrollstrecket först och dagen efter är strecken precis lika starkare. Sen dagen efter det så blir det lite svagare :) Men tror en del kan ha positivt längre med. Har du tagit gravtest? För att utesluta menar jag, eftersom du tyckt dig ha äl redan egentligen :)