BIM December 2016
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag har också en dipp runt ÄL+7. Kollade tillbaka flera cyklar för o vara säker o det stämde som en klocka :) har dock inte varit gravid någon av gångerna och de äldsta cyklarna jag tittade på använde vi skydd så tror inte det har så mycket med äggets fästning att göra tyvärr.
Nej det vet jag mycket väl. Men oftast vet man sin lutealfas och den är sällan annat än nånstans mellan 12-16 dagar. Är tiden mellan ÄL och mens som är den som gör att man har olika lång cykel som oftast. Har man kortare lutealfas än 12 kan det bli lite svårare att bli gravid som jag förstått eftersom ägget inte hinner fästa ordentligt alltid innan mensen närmar sig.
Det är en riktlinje med 14 dagar men jag tror ju inte att tjejen jag svarade skulle ha en lutealfas på 3 veckor som hon skrev, därav jag tog upp det.

Fast nu syns det ju inte lika bra som hemma här :( aja. Märks imorgon om det ökat annars kommer mensen :)
Nä, det kanske inte har det. Vet inte vad vetenskapen säger?! Antar att det kan variera som allt annat med kvinnans kropp. ;) Men undra vad det beror på om det inte har med det att göra, en dipp en vecka efter äl ungefär!?
Ser ni? :-O
Det ser ju onekligen ut att ha ökat! Spännande!
Kollade igenom mina äl test från 30/11. Och det var positivt då. Lika som idag och igår. Jag testade igår för att jag hade sån molvärk. Så att ha äl nu igen är inte troligt. Mens eller gravid röstar jag på ;)
Uach är så nervös så jag mår illa :'D