BIM December 2016
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Eftersom testen är blanka (vad jag kan se) så skulle jag gå på bim -3. Tog du inga äl tester?
Jo, testade massor. Fick positivt när jag först trodde att äl var. Så blev de svagare för att sen bli positiva igen i flera dagar. Hade känningar i äggstockarna båda gångerna så vet inte vad jag ska tro.
Vad tror ni?
Idag ska jag ha min mens. Den har inte kommit ännu och testade neg på gravtest. Sen det här med Temp. Efter ÄL och under den senaste veckan har tempen visat mellan 37,4-37,6. Mest har den legat på 37,5, kollar samma tid varje morgon. Idag däremot låg tempen på 37,72. Sjunker inte tempen innan mens?
Det är att tempen går upp ytterligare ett snäpp. Ibland efter en dipp 6-10 dagar efter äl.
Idag ska jag ha min mens. Den har inte kommit ännu och testade neg på gravtest. Sen det här med Temp. Efter ÄL och under den senaste veckan har tempen visat mellan 37,4-37,6. Mest har den legat på 37,5, kollar samma tid varje morgon. Idag däremot låg tempen på 37,72. Sjunker inte tempen innan mens?
Jag läste någonstans nu att ibland sjunker tempen inte förrän dagen efter mensen har kommit..
Aha, ok! Min temp har dock legat så högt innan dippen, så det känns inte riktigt möjligt i mitt fall, men vi får se.. :)