• ahjltg93

BIM December 2016

Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December? 

För oss blir det första försöket, andra barnet.

• Svar på tråden BIM December 2016
  • Yoshiii11
    crx skrev 2016-12-11 17:16:31 följande:

Nu då!

Ser ett streck men verkar inte ha någon färg? :)
  • crx
    Yoshiii11 skrev 2016-12-11 17:21:51 följande:

Ser ett streck men verkar inte ha någon färg? :)

Det är svagt rosa men det ör skitsvårt att se ändå, så jag är lite osäker. Tempen dalade något också i morse. Jag får bara sitta tyst o vänta till BIM helt enkelt. Enklast är ju att bara vänta. XD
  • Persicca

BIM för mig imorgon, och jag har egentligen inte känt av några symtom alls. Det ända jag har haft är värmevallningar som började igår och har känt av det idag också

• lisohl
    Persicca skrev 2016-12-11 20:19:33 följande:

BIM för mig imorgon, och jag har egentligen inte känt av några symtom alls. Det ända jag har haft är värmevallningar som började igår och har känt av det idag också

Håller tummarna för dig! Har du tänkt testa eller vänta ut ev mens?
  • larssonc

Känns som äl börjar närma sig! Tycker dagens test är starkare än det från igår. Gissar på att äl blir runt onsdag. Försöker ha sex varannan dag. Hoppas verkligen det tar sig denna gång!

• Ruffs

Har gått all in för sex varannan dag.
    Men ikväll är vi hundvakt hos päronen och min man tycker inte det känns rätt att nuppa hos päronen hahaha
    Vill inte tvinga honom meeen men får köra imorgon istället.

• smulan5
    lisohl skrev 2016-12-11 11:13:39 följande:

Idag är jag på äl+7. Igår kväll fick jag nåt som kändes som kramp i bäckenbotten. Det kändes ända upp mot magen. Det gjorde ont i alla lägen; sittandes, liggandes och ståendes. Nån som känt nåt liknande (när som helst under cykeln)?

Är oxå på äl+7 idag . Har inte känt som du dock men hade för en stund sedan lite stick långt ned i magen. Man hoppas ju att det var ägget som fäste. Lycka till till oss båda
  • Emlin
    Ruffs skrev 2016-12-11 21:37:26 följande:

Har gått all in för sex varannan dag.
    Men ikväll är vi hundvakt hos päronen och min man tycker inte det känns rätt att nuppa hos päronen hahaha
    Vill inte tvinga honom meeen men får köra imorgon istället.

Typiskt propra män hehe...
  • fruthomsen
    Stellan11 skrev 2016-12-11 14:11:10 följande:

Äl +10 idag. Tog just ett test nu på em efter både kaffe och vatten. Kan de vara sant?!?! :D

Det ser mycket lovande ut. Grattis :)
Svar på tråden BIM December 2016