BIM December 2016
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Nu då!
Ser ett streck men verkar inte ha någon färg? :)
Nu då!
BIM för mig imorgon, och jag har egentligen inte känt av några symtom alls. Det ända jag har haft är värmevallningar som började igår och har känt av det idag också
BIM för mig imorgon, och jag har egentligen inte känt av några symtom alls. Det ända jag har haft är värmevallningar som började igår och har känt av det idag också
Känns som äl börjar närma sig! Tycker dagens test är starkare än det från igår. Gissar på att äl blir runt onsdag. Försöker ha sex varannan dag. Hoppas verkligen det tar sig denna gång! 
Har gått all in för sex varannan dag.
Men ikväll är vi hundvakt hos päronen och min man tycker inte det känns rätt att nuppa hos päronen hahaha
Vill inte tvinga honom meeen men får köra imorgon istället.
Idag är jag på äl+7. Igår kväll fick jag nåt som kändes som kramp i bäckenbotten. Det kändes ända upp mot magen. Det gjorde ont i alla lägen; sittandes, liggandes och ståendes. Nån som känt nåt liknande (när som helst under cykeln)?
Har gått all in för sex varannan dag.
Men ikväll är vi hundvakt hos päronen och min man tycker inte det känns rätt att nuppa hos päronen hahaha
Vill inte tvinga honom meeen men får köra imorgon istället.
Äl +10 idag. Tog just ett test nu på em efter både kaffe och vatten. Kan de vara sant?!?! :D