• ahjltg93

BIM December 2016

Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December? 

För oss blir det första försöket, andra barnet.

• Svar på tråden BIM December 2016
  • fruthomsen
    Stellan11 skrev 2016-12-12 06:12:34 följande:
    Äl+11 och idag måste jag tro på de där strecket jag tyckte mig se igår :D
    Ett stort grattis :)
  • justsweet

Dag 10 med blinkande gubbe på clearblue. Hur länge ska vi behöva vänta på ÄL? Hur länge brukar era ge utslag? Å vad beror det på?

• Sally8585
    Nykär15 skrev 2016-12-12 09:15:02 följande:

Fast om du hade ÄL 30/11 så har du ju BIM på onsdag? Alltså är du på BIM-2. Jag tror att du är gravid! Ser nåt på ditt grav.test och tycker du ska ta ett till snart :)

Oj då. Då ska jag ta ett test imorgon bitti :) Jag tycker mig också se. Trodde det först var något fel på det så tog ett till men ser lika ut. Men tänkte i samma veva att tempen har inte rört på sig upåt.. så kanske blir ett tidigt missfall isf :/
  • Nykär15
    Sally8585 skrev 2016-12-12 10:38:27 följande:
    Oj då. Då ska jag ta ett test imorgon bitti :) Jag tycker mig också se. Trodde det först var något fel på det så tog ett till men ser lika ut. Men tänkte i samma veva att tempen har inte rört på sig upåt.. så kanske blir ett tidigt missfall isf :/
    Tycker inte du ska haka upp dig så på tempen ;) 
  • Sally8585
    Nykär15 skrev 2016-12-12 10:41:20 följande:

Tycker inte du ska haka upp dig så på tempen ;) 

Hahaha!!!! Nej jag ska väl kanske inte det ;) men jag vågar inte ropa hej än! Kan vara mens på G också och att testen luras! Måste ha ett tydligare streck för att bli nöjd ;) hihi
  • Nykär15
    Sally8585 skrev 2016-12-12 10:48:39 följande:
    Hahaha!!!! Nej jag ska väl kanske inte det ;) men jag vågar inte ropa hej än! Kan vara mens på G också och att testen luras! Måste ha ett tydligare streck för att bli nöjd ;) hihi
    Förstår du vill ha tydligare streck och det tror jag att du kommer få, är ju fortfarande innan BIM. Jag tror inte testen luras :)
  • Livetsgång
    Sally8585 skrev 2016-12-12 10:48:39 följande:
    Tänk på att det är vanligt med även blödning vid BIM trots graviditet :) 
    Finns dom som har vanlig mens vid BIM i början av graviditet :)

Men visst vill man ju helst ha tecken att den uteblir :)
  • anonymis3ns

Någon som vet hur vanligt det är med tempdipp när ägget fäster? Har ju varit gravid en gång tidigare(men tempade inte ordentlig den månad då det var mitt i semester/sovmorgnar osv) så har inget att jämföra med.

• Kåtisroinen
    87mli skrev 2016-12-12 07:51:18 följande:

Mitt blev totalblankt innan bim, på bim-dagen var det suupersvagt och sen dagen efter visade det digitala tydligt gravid. Så inte kört än

Ja, hoppet lever väl lite än. Men det känns som att det inte kommer bli något :( lika bra att förbereda sig rent psykiskt på att det inte blir något.

Jag trodde det här med att skaffa barn skulle vara något kul o spännande. Det var det också de första två veckorna, men sen när första mensen kom så har det bara varit en pina. Jag vill inget hellre än att bli gravid men va fan, vet inte om jag orkar den här känslomässiga bergochdalbanan :S :'(
  • Sally8585
    Nykär15 skrev 2016-12-12 10:51:44 följande:

Förstår du vill ha tydligare streck och det tror jag att du kommer få, är ju fortfarande innan BIM. Jag tror inte testen luras :)

Hoppas du har rätt :D gud vilken bra julklapp att slå in till sambon isåfall :D
Svar på tråden BIM December 2016