• ahjltg93

BIM December 2016

Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December? 

För oss blir det första försöket, andra barnet.

• Svar på tråden BIM December 2016
  • crx

Bara för det så är det ett litet svagt streck på loyds också.. klart kan vara spök igen men... haha... blir knäpp. Syns tydligare irl

• Livetsgång

Hmmm jag har en fråga till er.

Trots jag ej har ett tecken på mensvärk och mycket sparsam blödning som inte alls är lik min rikliga mens så fick jag nyss ska försöka förklara

Ilande/stick ner mot blygbenet 3-4 gånger inte som gjorde ont utan mer som 3-4 gånger så kändes det som nån petade på något och det ilade/stack till väldigt dovt.
    2 på mitten delen ner och 1-2 på höger sidan ner O_O 

Vad fanken va de tro

• crx

Blev mkt dålig på uppladdningen. Jag ritade en prick ovanför linjen på denna bild.

• Stellan11

Äl +10 idag. Tog just ett test nu på em efter både kaffe och vatten. Kan de vara sant?!?! :D

• Rosenblad
    TheKlister1990 skrev 2016-12-11 10:30:38 följande:

Bara ett förslag!

Inte jätte romantisk men kan testas, har han svårt att prestera kan det kanske gå bättre på egenhand, dom har små dosering sprutor på apoteket som fungerar mycket bra att insemenera sig själv med :) ni kan ju antingen göra det skönt för honom utan penetration kan han komma i ett glas eller om han är bekväm kan han gå in på toan själv och du går in direkt efteråt med sprutan ;)

Låter ju absolut som ett alternativ, vad gör man inte för att bli gravid! Frågan är om det funkar? Spermierna sprutas ju ut i en viss hastighet, blir det samma med sprutan då? Undrar om någon blivit gravid på de sättet?
  • TheKlister1990
    Rosenblad skrev 2016-12-11 16:38:57 följande:

Låter ju absolut som ett alternativ, vad gör man inte för att bli gravid! Frågan är om det funkar? Spermierna sprutas ju ut i en viss hastighet, blir det samma med sprutan då? Undrar om någon blivit gravid på de sättet?

Vi körde så denna ägglossningen på grund av ett sår på snoppen haha xD så jag sa att nä då får du fan gå å runka tro inte jag låter denna äl gå åt faders ;) och jag plussade nu i slutet av november så det gick kanon bevisligen :D la mig ner med sprutan och låg sedan en kvart cirka, tycker det brukar rinna ut mer sperma när snoppen dras ut efter penetrationsex faktiskt :)
Svar på tråden BIM December 2016