BIM December 2016
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Bara för det så är det ett litet svagt streck på loyds också.. klart kan vara spök igen men... haha... blir knäpp. Syns tydligare irl

Hmmm jag har en fråga till er.
Trots jag ej har ett tecken på mensvärk och mycket sparsam blödning som inte alls är lik min rikliga mens så fick jag nyss ska försöka förklara
Ilande/stick ner mot blygbenet 3-4 gånger inte som gjorde ont utan mer som 3-4 gånger så kändes det som nån petade på något och det ilade/stack till väldigt dovt.
2 på mitten delen ner och 1-2 på höger sidan ner O_O
Vad fanken va de tro
Blev mkt dålig på uppladdningen. Jag ritade en prick ovanför linjen på denna bild.
Här
Bilden kommer inte med >=(
Äl +10 idag. Tog just ett test nu på em efter både kaffe och vatten. Kan de vara sant?!?! :D

Bara ett förslag!
Inte jätte romantisk men kan testas, har han svårt att prestera kan det kanske gå bättre på egenhand, dom har små dosering sprutor på apoteket som fungerar mycket bra att insemenera sig själv med :) ni kan ju antingen göra det skönt för honom utan penetration kan han komma i ett glas eller om han är bekväm kan han gå in på toan själv och du går in direkt efteråt med sprutan ;)
Låter ju absolut som ett alternativ, vad gör man inte för att bli gravid! Frågan är om det funkar? Spermierna sprutas ju ut i en viss hastighet, blir det samma med sprutan då? Undrar om någon blivit gravid på de sättet?
Nu då!

Nu då!