• ahjltg93

BIM December 2016

Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December? 

För oss blir det första försöket, andra barnet.

• Svar på tråden BIM December 2016
  • fruthomsen
    Madfih072 skrev 2016-12-12 16:34:25 följande:

Kunde inte hålla mig! Borde gå att lita på väl? Sjätte försöket med syskon, inga symtom men tydligen gravid :)

Yey... grattis till plusset :)
  • Rosenblad
    TheKlister1990 skrev 2016-12-11 16:46:55 följande:

Vi körde så denna ägglossningen på grund av ett sår på snoppen haha xD så jag sa att nä då får du fan gå å runka tro inte jag låter denna äl gå åt faders ;) och jag plussade nu i slutet av november så det gick kanon bevisligen :D la mig ner med sprutan och låg sedan en kvart cirka, tycker det brukar rinna ut mer sperma när snoppen dras ut efter penetrationsex faktiskt :)

Oj vilken grej, ska köpa det på Apoteket till näst äl :) Tror det kan underlätta för mannen, tack för tipset!
  • Karin Marie

CD 26 och inget positivt ÄL-test.. ska man skratta eller gråta?.. så trött på att det aldrig kommer igång ordentligt. Blir så ledsen.. Känts både idag å igår som ägglossning, och båda dagarna har det strålat ner mot blygdbenet. Ber till allt att det ska komma igång!!

• lisohl
    Livetsgång skrev 2016-12-11 13:28:02 följande:

Hmmm jag har en fråga till er.

Trots jag ej har ett tecken på mensvärk och mycket sparsam blödning som inte alls är lik min rikliga mens så fick jag nyss ska försöka förklara

Ilande/stick ner mot blygbenet 3-4 gånger inte som gjorde ont utan mer som 3-4 gånger så kändes det som nån petade på något och det ilade/stack till väldigt dovt.
    2 på mitten delen ner och 1-2 på höger sidan ner O_O 

Vad fanken va de tro

Hur har det gått för dig?
  • Livetsgång
    lisohl skrev 2016-12-13 10:12:40 följande:
    Hur har det gått för dig?
    Denna månaden ger jag upp. Blanka test idag.

satsar på ÄL i julveckan nästa vecka ;)

Så nu ska jag ha BIM 9 Januari :)

Kanske va lika så bra att det inte blev något just nu iomed jag fick börja med stark behandling av kortisontabletter nu under en kort tid pga min ledsjukdom som är i debutstadiet :) 
  • lisohl
    Livetsgång skrev 2016-12-13 10:21:38 följande:
    Denna månaden ger jag upp. Blanka test idag.

satsar på ÄL i julveckan nästa vecka ;)

Så nu ska jag ha BIM 9 Januari :)

Kanske va lika så bra att det inte blev något just nu iomed jag fick börja med stark behandling av kortisontabletter nu under en kort tid pga min ledsjukdom som är i debutstadiet :) 
    Då önskar jag dig lycka till då istället och håller tummarna för er skull! :)
  • Nykär15
    Karin Marie skrev 2016-12-12 20:09:53 följande:

CD 26 och inget positivt ÄL-test.. ska man skratta eller gråta?.. så trött på att det aldrig kommer igång ordentligt. Blir så ledsen.. Känts både idag å igår som ägglossning, och båda dagarna har det strålat ner mot blygdbenet. Ber till allt att det ska komma igång!!

Usch vet känslan..förra cykeln fick jag ÄL på dag 28...så cykeln blev 42 dagar. Sjukt lång väntan. Denna månaden fick jag hjälp med Letrozole och pang så kom ÄL på dag 13 som vanligt. Har haft problem med min cykel efter vårt MA i juli...var som en klocka innan. 

Hoppas den kommer i ordning snart!

• HoppasPåEnTill
    Karin Marie skrev 2016-12-12 20:09:53 följande:

Vad använder du för tester?
Svar på tråden BIM December 2016