BIM December 2016
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Nu kom min mens.. Den kom i alla fall när den skulle
Kunde inte hålla mig! Borde gå att lita på väl? Sjätte försöket med syskon, inga symtom men tydligen gravid :)
Vi körde så denna ägglossningen på grund av ett sår på snoppen haha xD så jag sa att nä då får du fan gå å runka tro inte jag låter denna äl gå åt faders ;) och jag plussade nu i slutet av november så det gick kanon bevisligen :D la mig ner med sprutan och låg sedan en kvart cirka, tycker det brukar rinna ut mer sperma när snoppen dras ut efter penetrationsex faktiskt :)
CD 26 och inget positivt ÄL-test.. ska man skratta eller gråta?.. så trött på att det aldrig kommer igång ordentligt. Blir så ledsen.. Känts både idag å igår som ägglossning, och båda dagarna har det strålat ner mot blygdbenet. Ber till allt att det ska komma igång!!
Hmmm jag har en fråga till er.
Trots jag ej har ett tecken på mensvärk och mycket sparsam blödning som inte alls är lik min rikliga mens så fick jag nyss ska försöka förklara
Ilande/stick ner mot blygbenet 3-4 gånger inte som gjorde ont utan mer som 3-4 gånger så kändes det som nån petade på något och det ilade/stack till väldigt dovt.
2 på mitten delen ner och 1-2 på höger sidan ner O_O
Vad fanken va de tro
www.familjeliv.se/forum/thread/77213777-bim-5-151-januari
Så jag har ny tråd här för BIM Januari mellan 5-15 Januari
Har man BIM nån dag innan eller efter får man ändå skriva
CD 26 och inget positivt ÄL-test.. ska man skratta eller gråta?.. så trött på att det aldrig kommer igång ordentligt. Blir så ledsen.. Känts både idag å igår som ägglossning, och båda dagarna har det strålat ner mot blygdbenet. Ber till allt att det ska komma igång!!
Usch vet känslan..förra cykeln fick jag ÄL på dag 28...så cykeln blev 42 dagar. Sjukt lång väntan. Denna månaden fick jag hjälp med Letrozole och pang så kom ÄL på dag 13 som vanligt. Har haft problem med min cykel efter vårt MA i juli...var som en klocka innan.
Hoppas den kommer i ordning snart!