• ahjltg93

BIM December 2016

Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December? 

För oss blir det första försöket, andra barnet.

• Svar på tråden BIM December 2016
  • Honlar3

Hej!

Apropå äl och tester. Jag testade med testlagrets stickor, de har funkat och gett utslag för mig inför förra graviditeten. Nu sist testade jag från typ CD 6-7 och fick inget utslag. Slumpade sig att jag var hos gyn CD 12 som då tydligt kunde se att ÄL skett någon gång senaste 48 timmarna. Men hade alltså fått noll reaktion på stickorna. Plussade samma månad, vecka 8 nu. Så det är lurigt med ÄL-testerna!

• Karin Marie
    Nykär15 skrev 2016-12-13 10:35:54 följande:

Usch vet känslan..förra cykeln fick jag ÄL på dag 28...så cykeln blev 42 dagar. Sjukt lång väntan. Denna månaden fick jag hjälp med Letrozole och pang så kom ÄL på dag 13 som vanligt. Har haft problem med min cykel efter vårt MA i juli...var som en klocka innan. 

Hoppas den kommer i ordning snart!

Åh vad jobbigt ! Ja jag har haft det så konstigt nu sedan i Juni.. man blir så himla ledsen.. men vad skönt att du fått hjälp!! Tack så jätte mycket!!
  • Karin Marie
    HoppasPåEnTill skrev 2016-12-13 10:36:34 följande:

Vad använder du för tester?

Använder de från graviditetskollen , vanliga stickor. Det brukar alltid vara helt blankt när sträck 2 ska komma, men denna gång har det varit liite och blev starkare en dag men inte tillräckligt. Jag har ingen koll på min cykel då den har varit oregelbunden och konstig sedan 6 månader tillbaka. Men bör ska ha ägglossning nu.
  • crx

Hallå alla!

Uppdatering, igår rosa på pappret och en liten dipp i temp. (36.6) Basaltemp är normalt 36.4.

I morse höjd temp igen (36.9) och ingen mens.

Idag, molande värk, lite till färgad flytning. Ett spökstreck till.... :)

BIM idag eller i morgon.

• Livetsgång
    Emeliehj skrev 2016-12-13 16:46:25 följande:
    Jag fick min mens idag (jäkla skit) så nästa BIM runt 10 januari. Med andra ord kommer jag följa med över till din nya tråd.
    Men gud så tråkigt :(

Du är så välkommen.
    Nu satsar vi hårt på det nya året som kommer <3 
  • Karin8206

Hej allihop :)! Har läst här ett tag men inte skrivit. Har två barn sedan tidigare och vi försöker nu få en 3:a. Blev gravid i Aug som tyvärr slutade i Ma i v 10...

Hade ÄL 3/12 och tog ett gravtest (Clearblue early) idag (se bild). Är det ett streck eller hoppas jag för mycket...?

• Linda2barnsmamma
    Karin8206 skrev 2016-12-13 18:51:33 följande:

Hej allihop :)! Har läst här ett tag men inte skrivit. Har två barn sedan tidigare och vi försöker nu få en 3:a. Blev gravid i Aug som tyvärr slutade i Ma i v 10...

Hade ÄL 3/12 och tog ett gravtest (Clearblue early) idag (se bild). Är det ett streck eller hoppas jag för mycket...?

Ja kan tycka mig se ett svagt streck :) testa om ett par dagar. :)
  • FrökenE1985

Är det någon mer än jag och min vän som ser detta. Taget nyss och fotat efter 3 min, ej redigerad.

• mariama
    FrökenE1985 skrev 2016-12-13 19:43:38 följande:

Är det någon mer än jag och min vän som ser detta. Taget nyss och fotat efter 3 min, ej redigerad.

En antydan ser jag tror jag! Vet dock inte om jag skulle lita på det när det är så svagt, många sådana tester ger en svag skugga oavsett :/ Vilken dag är du på? :) Håller såklart tummarna!!
Svar på tråden BIM December 2016