BIM December 2016
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Hej!
Apropå äl och tester. Jag testade med testlagrets stickor, de har funkat och gett utslag för mig inför förra graviditeten. Nu sist testade jag från typ CD 6-7 och fick inget utslag. Slumpade sig att jag var hos gyn CD 12 som då tydligt kunde se att ÄL skett någon gång senaste 48 timmarna. Men hade alltså fått noll reaktion på stickorna. Plussade samma månad, vecka 8 nu. Så det är lurigt med ÄL-testerna!
Usch vet känslan..förra cykeln fick jag ÄL på dag 28...så cykeln blev 42 dagar. Sjukt lång väntan. Denna månaden fick jag hjälp med Letrozole och pang så kom ÄL på dag 13 som vanligt. Har haft problem med min cykel efter vårt MA i juli...var som en klocka innan.
Hoppas den kommer i ordning snart!
Vad använder du för tester?
www.familjeliv.se/forum/thread/77213777-bim-5-151-januari
Så jag har ny tråd här för BIM Januari mellan 5-15 Januari
Har man BIM nån dag innan eller efter får man ändå skriva
Hallå alla!
Uppdatering, igår rosa på pappret och en liten dipp i temp. (36.6) Basaltemp är normalt 36.4.
I morse höjd temp igen (36.9) och ingen mens.
Idag, molande värk, lite till färgad flytning. Ett spökstreck till.... :)
BIM idag eller i morgon.
Hej allihop :)! Har läst här ett tag men inte skrivit. Har två barn sedan tidigare och vi försöker nu få en 3:a. Blev gravid i Aug som tyvärr slutade i Ma i v 10...
Hade ÄL 3/12 och tog ett gravtest (Clearblue early) idag (se bild). Är det ett streck eller hoppas jag för mycket...?

Hej allihop :)! Har läst här ett tag men inte skrivit. Har två barn sedan tidigare och vi försöker nu få en 3:a. Blev gravid i Aug som tyvärr slutade i Ma i v 10...
Hade ÄL 3/12 och tog ett gravtest (Clearblue early) idag (se bild). Är det ett streck eller hoppas jag för mycket...?
Är det någon mer än jag och min vän som ser detta. Taget nyss och fotat efter 3 min, ej redigerad.

Är det någon mer än jag och min vän som ser detta. Taget nyss och fotat efter 3 min, ej redigerad.