BIM December 2016
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
En antydan ser jag tror jag! Vet dock inte om jag skulle lita på det när det är så svagt, många sådana tester ger en svag skugga oavsett :/ Vilken dag är du på? :) Håller såklart tummarna!!
Lägger in en bild hur det ser ut efter tiden också.

Oj den hamnade på fel ledd.

Jag har alltid använt dessa. Som vanligt syns det mer irl. Är på bim-2 idag.
Hmm, svårt att säga då! Men visst, på BIM-2 kan det vara så pass svagt, är ju så olika det där :) Testa imorgon igen! Är det starkare då verkar det hoppfullt, är det däremot likadant låter det lite lurt i mina öron!
Mensen kom som väntat. En dag tidigt dessutom. Suck... När är det vår tur? :'(
Någon här som vanligtvis brukar få en del äl flytningar, men som minskade vid graviditet mellan äl och bim?
Jag brukar ha en del. I söndags var min äl om uträkningar stämmer (har haft molande värk från i söndags som jag brukar ha runt äl) och igår kom det lite flytningar. Men sen har det knappt varit nåt.
Svårt att låta bli att analysera saker när väntan känns lång *haha*
Har iaf blivit starkare för var dag hittills.
Ja men i så fall borde det ju vara graviditet! Tempar du? :)
Jag hade positivt äl test den 30/12. Likaså den 10/12 -11/12. Super skumt. Svagt positiva grav test igår och förrgår. Molvärk varje dag sedan fredags. Negativt grav test och äl test idag. Vad händer? :/