BIM December 2016
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
BIM idag, negativt på digital... iof provade jag nu på dagen inte i morse... kan det fortfarande vara en graviditet på gång?
Ingen mens med rosa flytning igår. Stramar i magen och ilar. Igår kliade bröstvårtorna som f*n och de gör ont men på ett mer diffust sätt än annars. Brösten är också tyngre på någe vis.
BIM idag, negativt på digital... iof provade jag nu på dagen inte i morse... kan det fortfarande vara en graviditet på gång?
Ingen mens med rosa flytning igår. Stramar i magen och ilar. Igår kliade bröstvårtorna som f*n och de gör ont men på ett mer diffust sätt än annars. Brösten är också tyngre på någe vis.
Hej! En fråga... för 3v sen fick jag MA, upptäcktes i v 12 men fostret hade slutat leva i v 10. Skrapades. Idag gjorde jag ett ältest som visade superstarkt, aldrig haft ett så positivt test. Nu undrar jag, kan jag vara säker på att äl är på gång eller kan det reagera på hormonrester från graviditeten? Någon som vet/varit med om liknande?
Tack livetsgång för din pepp! :D
Vad har du för stickor? Jag köpte nu Apotekets egna igen. Ska verkligen försöka vänta lite... :)
Du har också BIM idag?
Kan vara tidigt för digitalt trots det står man kan ta den 4 dagar innan BIM. Försök avvakta 2-3 dagar om du kan trots det kliar i fingrarna :)
Rosa flytning är det många som kan ha en början men även kan en blödning också vara normalt i första stadiet av graviditet iomed kroppen inte fattat att den är det ännu så det är lite bu och bä hur kroppen kan ty sig :)
Har själv osammanhängande blödningar just nu under BIM men som inte alls tyr sig som min mens samt jag har symptomerna kvar som alltid försvunnit innan mina tidigare mens månader. Så jag ska försöka se vad veckan här ger mig på stickorna framöver :)
Juste jag vet att man "ska" mäta morgontemp och det gör jag också. Men kollar ibland dagtid o kväll också. Hade en dipp innan BIM men sen steg tempen igen både morgon o kväll.
Kan vara tidigt för digitalt trots det står man kan ta den 4 dagar innan BIM. Försök avvakta 2-3 dagar om du kan trots det kliar i fingrarna :)
Rosa flytning är det många som kan ha en början men även kan en blödning också vara normalt i första stadiet av graviditet iomed kroppen inte fattat att den är det ännu så det är lite bu och bä hur kroppen kan ty sig :)
Har själv osammanhängande blödningar just nu under BIM men som inte alls tyr sig som min mens samt jag har symptomerna kvar som alltid försvunnit innan mina tidigare mens månader. Så jag ska försöka se vad veckan här ger mig på stickorna framöver :)
Bild!
Tack livetsgång för din pepp! :D
Vad har du för stickor? Jag köpte nu Apotekets egna igen. Ska verkligen försöka vänta lite... :)
Du har också BIM idag?
Hurra! Idag visade CL 4-dagars en blinkande gubbe. (2-dagars negativ och teststickorna verkar helt ur form den här cykeln)
Hoppas få till insemination idag och i morgon eller på fredag. Håll tummarna, snälla.
Oj ja det var verkligen annorlunda beteende av kroppen än vad du är van vid. :)
Jag fick som sagt lite rosa på pappret i måndags men sen ingenting. Bara molvärk och konstiga ilningar, nästan som en svag svag elektrisk ström som drar i nedre selen av magen samt lite neråt benen.
Om det inte är en graviditet denna gång, vilka billiga test rekommenderar du? Jag märker att jah har svårt att låta bli att testa. Hahaha
Jag hade bim den 10:e men fick bara spottings den dagen.
Dag 11 sparsam blödning
Dag 12 ingen blödning på morgonen eller förmiddagen men kom sparsam på eftermiddagen och lite mer på kvällen.
Dag 13 ingen blödning på morgonen eller förmiddagen och sparsam under dagen från och till
Idag 14 ingen blödning på morgonen eller förmiddag, kom lite på eftermiddagen men nu är den helt borta.
Mina månaders mens Brukar alltid va som klockan och komma med mensvärk 2-3 dagar innan och sen har jag rikliga blödningar 5-6 dagar och får använda de största tamponger jag kan hitta.
Nu har jag bara vanlig thin ultra binda och minitamponger vid behov haha.
Och fortfarande symptom kvar sen äl som också bruka ge sig helt strax innan mens.
Så får se vad test visar i veckan. Känner inte igen min kropp alls just nu
Brukar köpa storpack via Tl eller graviditetskollen