• ahjltg93

BIM December 2016

Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December? 

För oss blir det första försöket, andra barnet.

• Svar på tråden BIM December 2016
  • BeccaBus
    crx skrev 2016-12-15 18:34:18 följande:

Mensen kom nu.

Alltså var det spökstreck.

Beklagar!!:( vilket test va det?
  • Linda2barnsmamma
    crx skrev 2016-12-15 18:34:18 följande:

Mensen kom nu.

Alltså var det spökstreck.

Nej så tråkigt :/ vilka test använde du?
  • Karin8206

Testade med Clearblue Digital idag, Bim-2, och det var negativt så nu försvann hoppet lite. Har alltid plussat tidigt vid mina tidigare graviditeter. Dock testade jag mitt på dan så ska ta ett test imorgonbitti också för säkerhets skull...

• Linda2barnsmamma
    Karin8206 skrev 2016-12-15 20:06:17 följande:

Testade med Clearblue Digital idag, Bim-2, och det var negativt så nu försvann hoppet lite. Har alltid plussat tidigt vid mina tidigare graviditeter. Dock testade jag mitt på dan så ska ta ett test imorgonbitti också för säkerhets skull...

Ja ta ett nytt , kan ju bara varit för tidigt
  • crx
    BeccaBus skrev 2016-12-15 19:16:47 följande:

Beklagar!!:( vilket test va det?

Jag använde CB early..... och tyckte även att Apotekets egna (hjärtat) visade ett svagt svagt streck...

TACK ALLA för era svar! Blödningen är mkt sparsam och fick kraftig mensvärk, men det var på nåt sätt annorlunda och varade typ en timme... undrar om jag kan ha varit befruktad men att det inte fäst. Tempen ännu höjd. Blödningen är knapp och inte "färsk" om ni förstår.
  • Karin8206

Tog ett Clearblue early nu på morgonen och jag tycker mig se ett streck...men varför Vidar då isåfall det digitala "inte gravid"..? Blir inte klok på det här..

• larssonc

Brukar ha tidig äl men denna månad var det EXTREMT tidig äl. CD 9, måndag, enligt FF och CD 10 enligt NC. Litar nog mest på FF eftersom mitt äl test var starkast söndag kväll (men inte positivt) och svagare igen på måndag förmiddag.. ägget släppte nog under natten/morgonen. Har inte så stora förhoppningar på att det ska ha tagit sig, sambon har varit sjuk så fick bara till det i fredags kväll och tisdag.. Min kurva är dock annorlunda denna månad? Men lär väl inte betyda något. Nåja BIM på julafton.

• Karin8206
    Ruffs skrev 2016-12-14 23:01:40 följande:
    Känner igen mig så väl började bli tårögd idag på jobbet när jag läste Alfons Åberg... blev rörd tydligen. Hormoner är bra härliga :)
    Ja, eller hur :D. Minsta lilla så kommer tårarna. Om jag inte är gravid nu vet jag inte vad det är för fel..
Svar på tråden BIM December 2016