BIM December 2016
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Mensen kom nu.
Alltså var det spökstreck.
Mensen kom nu.
Alltså var det spökstreck.
Testade med Clearblue Digital idag, Bim-2, och det var negativt så nu försvann hoppet lite. Har alltid plussat tidigt vid mina tidigare graviditeter. Dock testade jag mitt på dan så ska ta ett test imorgonbitti också för säkerhets skull...
Testade med Clearblue Digital idag, Bim-2, och det var negativt så nu försvann hoppet lite. Har alltid plussat tidigt vid mina tidigare graviditeter. Dock testade jag mitt på dan så ska ta ett test imorgonbitti också för säkerhets skull...
Beklagar!!:( vilket test va det?
Tog ett Clearblue early nu på morgonen och jag tycker mig se ett streck...men varför Vidar då isåfall det digitala "inte gravid"..? Blir inte klok på det här..

Oj, blev visst två bilder ????
Brukar ha tidig äl men denna månad var det EXTREMT tidig äl. CD 9, måndag, enligt FF och CD 10 enligt NC. Litar nog mest på FF eftersom mitt äl test var starkast söndag kväll (men inte positivt) och svagare igen på måndag förmiddag.. ägget släppte nog under natten/morgonen. Har inte så stora förhoppningar på att det ska ha tagit sig, sambon har varit sjuk så fick bara till det i fredags kväll och tisdag.. Min kurva är dock annorlunda denna månad? Men lär väl inte betyda något. Nåja BIM på julafton.