BIM December 2016
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Hade äl i söndags (tror jag) och har sen i måndags haft lite molande värk. Har varit litegrann, men imorse så vaknade jag upp med allt mer molvärk än jag haft innan. Det sitter fortfarande i och det känns mer än vad det gör vid mensvärk. Vanligtvis så kan det kännas lite vid ena äggstocken när jag har äl, men dnu är det över hela.
Tidigt att vilja tro någonting just nu, men mannen sa igår att det helt klart kommer ta sig. Denna molvärk aka växtvärk är inte riktigt vad jag är van med...förutom vid graviditet. När jag väntade minstingen, så var det ofta jag fick ligga och vila i början då växtvärken var enorm :)
Hade äl i söndags (tror jag) och har sen i måndags haft lite molande värk. Har varit litegrann, men imorse så vaknade jag upp med allt mer molvärk än jag haft innan. Det sitter fortfarande i och det känns mer än vad det gör vid mensvärk. Vanligtvis så kan det kännas lite vid ena äggstocken när jag har äl, men dnu är det över hela.
Tidigt att vilja tro någonting just nu, men mannen sa igår att det helt klart kommer ta sig. Denna molvärk aka växtvärk är inte riktigt vad jag är van med...förutom vid graviditet. När jag väntade minstingen, så var det ofta jag fick ligga och vila i början då växtvärken var enorm :)
Bild!
Min mens slutade redan igår d.v.s räknat med blödning 3 dagar sammanlagt då ja inte räknar spottande och enbart blod på papper som blödning/mens :)
Dock finns symptomerna kvar så lite fundersam är jag men det lär väl visa sig annars är det nog högvarv på hormonerna haha
Man blir ju knäpp.. inget positivt ÄL-TEST än.. CD29. Senaste tre-fyra dagarna strålar och hugger det liksom ner mot underlivet, liksom vid venusberget fast på sidorna (innan ljumskarna). Känns inte lika kraftigt idag och det är mest på höger. Haft lite värk i äggstock men inte mycket. Jag blir galen snart...
Positivt ÄL idag. Clearblues 4-dagars. Konstigt nog är 2-dagars fortfarande negativt. Min LH stegring brukar vara kort.
Inseminerad idag och planerat i morgon. BIM bör blir runt nyår.
Mensen kom nu.
Alltså var det spökstreck.

Mensen kom nu.
Mensen kom nu.